Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

115 berichten • Pagina 4 van 6

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: I would give you the rainbow: De familie Darcy - Generat

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Rain, Dott en Stark zijn nu dus allemaal jongvolwassen. Ik heb Rain als heir gekozen, en dus zijn Dott en Stark naar hun eigen huishouden verhuisd. Stark woont nu samen met Rosie (de roze-witte sim) en heeft samen met haar een zoon, Brandon (de baby op de laatste foto's.) Dott woont samen met Myke (zie vorige post met foto's) en Duncan is bij Rain in komen wonen. Rain en Duncan zijn nu dus ook getrouwd!

Afbeelding
Het zou trouwens kunnen dat ik iets heb overgeslagen, per ongeluk, omdat ik al screens heb van begin generatie 3, dusja.. xD

@Marlinde; Mm, jaaa, ik heb geen idee zeg.. (A) Nee oke, maar het kan toch? Ik bedoel maar, de het huis van de nacht serie is mijn grootste obsessie oke? xD
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: I would give you the rainbow: De familie Darcy - Generat

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding'

Afbeelding

Rain en Duncan hebben een zoon gekregen die Callen heet! De andere baby, de groene, is de zoon van Dott en Myke, die Thom heet! :D

@Mier; Ehm, ik heb eerlijk gezegd geen idee, hij zat bij een sim dus :/
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: I would give you the rainbow: De familie Darcy - Generat

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

N'awhh, Dawnson is overleden, maar hij heeft wel zijn levenswens gehaald, yay. :D

Afbeelding
Ik heb trouwens de tweede post al deels bijgewerkt, al heb ik nog niet iedereen. :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie