Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

115 berichten • Pagina 5 van 6

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: I would give you the rainbow: De familie Darcy - Generat

@Mier; Nee, die peuter heet Callen, en die oranje man (die niet bij deze screens zit) is Duncan, dus zijn vader.. :P

@Dave; Haha, nou, het blijft leuk om te horen xd

Hier (http://www.familyecho.com/?p=START&c=3e ... 3437493474) kun je btw de stamboom vinden, maar hij bevat wel spoilers.. Dusja :P
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: I would give you the rainbow: De familie Darcy - Generat

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nou, Dawnson mag dan overleden zijn, hij komt toch nog wel eens langs.. om een ijsje te eten. xD
Brandon is ook weer een kind, en Callen -die nu tiener is, ik heb geen foto's van hem als kind..- is het gelukt om zijn IF levend te maken. En als laatste is Rain opnieuw bevallen, deze keer van een meisje, Blues! :D

@Dave; Nou, met photoshop, maar ik doe niet echt vaal aan de screen ofzo, alleen maar een randje eromheen en de screen een beetje lichter maken. :)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: I would give you the rainbow: De familie Darcy - Generat

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Blues is inmiddels een kind -ik had niet echt veel peuterfoto's..- en Mika, Callen en Brandon zijn volwassen. En Violet is overleden.. Ze heeft trouwens wel haar levenswens gehaald. :(
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: I would give you the rainbow: De familie Darcy - Generat

@Dave; je kan of op de eerste pagina kijken, of op de stamboom die op pagina 9 staat (;

@shevens; nouja, het ligt er natuurlijk aan wat je zelf leuk vind, maar er zijn heel veel verschillende soorten berry's eh.. van die ultieme schattige enzo, waar ik zelf echt totaal niet van hou, of gewoon sims met een normale skintone en met een bepaalde kleur ogen en haar. er is dus echt heel veel verschillends, mensen vinden die uberschattige meestal niet geweldig, en dan denken ze ook meteen dat dat de enige berry's zijn ofzo. ;p

voor de rest; dankje allemaal! :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: I would give you the rainbow: De familie Darcy - Generat

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Yay, Blues is een tiener, en die hond waarmee ze speelt is Nugget! Dawnson en Violet komen soms ook nog op bezoek, en ze gebruiken mijn keuken echt té veel. xD

Andere huishoudens:
Afbeelding
Dit is Thom, Myke en Dott's oudste zoon die nu dus young adult is!

Afbeelding
Dit is Kitty, de dochter van Callen en Mika, en dus al de eerste van generatie 4!
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie