Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

115 berichten • Pagina 6 van 6

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: I would give you the rainbow: De familie Darcy - Generat

Ik zie ze voor de tweede keer, en ik had niet eens gereageerd he! Maar hoe eentonig is het om elke keer te zeggen hoe geweldig ik jou berry's vind, aangezien je dat inmiddels wel weet. Ik weet niet wat jou berry's hebben, maar op de een of andere manier vind ik ze zo leuk, en jou screens zijn ook altijd zo mooi! Jammer dat je niet zo veel bezig bent met je andere dagboeken, maar ach, ik hou van deze berry's dus waarom ook niet?

Trouwens, nu we het over je andere dagboeken hebben, speel je alleen maar met berry's ofzo? En zorg je dat elk nageslacht een eigen berry partner krijgt? Zo leuk! Oh ik hou maar op, deze post vond ik toch wel erg prachtig aangezien die zo lang is.

:flapper
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: I would give you the rainbow: De familie Darcy - Generat

@Dave; Nou, ik speel bijna alleen maar met deze berry's ja, omdat ik anders afgeleid word door andere saves die leuker zijn, haha.. En ja, ik zorg ervoor dat elke berry (nouja, elke berry die uit de familie komt) een berry partner heeft, wat opzich niet heel moeilijk is omdat de hele buurt gevuld is met berry's. En stiekem ben ik wel bezig met mijn andere dagboek, nouja, niet met Gwen, maar ik ga (hopelijk) een van deze dagen aan Shadows werken, maar momenteel ben ik bezig met een dagboek in het geheim zeg maar, die ik pas ga posten als hij af is! :D

Sowieso bedankt allemaal, altijd he! :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: I would give you the rainbow: De familie Darcy - Generat

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Andere huishoudens:
Afbeelding

Duncan (oranje/blauwe mansim) is nu een bejaarde, en ook zijn dochter Blues (oranje/groene vrouwsim) is opgegroeid. Magere Hein was er toch nog van Stargate's (paard) dood, dus besloot hij eventjes lekker mee te feesten en daarna de vogel te voeren. Woohoo. Een paar dagen later was die vogel trouwens dood, mm.. En als laatste is Stark (geest) overleden, en is zijn geest teruggekeerd naar het huis van het actieve huishouden. :D

Stamboom: http://www.familyecho.com/?p=PQ2DV&c=2s ... 3437493474
Hij is btw al bijgewerkt naar waar ik nu ingame mee speel!
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie