Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

12 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Squash
Snackventer Snackventer
Berichten:
81
Lid geworden op:
ma 02 jul 2012, 10:47

Squash's Screens

Afbeelding
Heyy. c; Hier ga ik random screens plaatsen, van nieuwe sims tot screens van buurten, zoals Lucky Palms. <3 Ik gebruik downloads, en als je toevallig iets ziet wat je misschien wel wilt moet je het maar even hier vragen. Nja, ik heb zo'n 1000 + downloads - dénk ik, in mijn package ding lijst staan er al ontelbaar veel, maar dat komt grotendeels doordat ik te lui ben om te tellen - dus grote kans dat ik het óf niet vind, óf het even duurt voordat je een antwoord krijgt. Verder zijn mijn huizen niet zo bijzonder, en vergeleken met alle andere huizen hier op SN heb ik een doos als huis voor mijn sims, dus vandaar dat ik zo min mogelijk mn huizen op foto's probeer te zetten. :P Als je nog een sim ziet die je leuk vind, kan je ook vragen of ik hem op uitwisseling of gewoon link voor download wil geven.. Enjoy.
~
Gebruikersavatar
Squash
Snackventer Snackventer
Berichten:
81
Lid geworden op:
ma 02 jul 2012, 10:47

Re: Squash's Screens

Lucky Palms omgeving I
•••
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En zien jullie ook als je goed kijkt bij de maan, iéts? x'd
.. ik vind het op een man met een zonnebril lijken.
& welke screen is het mooist / minst lelijk?
Gebruikersavatar
Squash
Snackventer Snackventer
Berichten:
81
Lid geworden op:
ma 02 jul 2012, 10:47

Re: Squash's Screens

Dankje voor de reacties. Ik ben vandaag zo'n hele dag bezig geweest met drie simmetjes maken voor een diesel shoot, maar ondertussen was ik een Ephemera skin aan het zoeken, alleen ik ben niet zo goed in Chinees / Japans / iets anders wat daar op lijkt.. en toen zag ik nog meer leuke dingen.. njah, ik ken weer een hoop sims sites erbij. :p Anyway, I present..
Cailey, Quin & Madelyn!
Voor een Diesel fotoshoot I , de volgende moet ik weer een mannelijke sim maken, wat ik dus al hélemaal niet kan.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Squash's Screens

Oeh, wat een mooie screens zeg! :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie