Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

113 berichten • Pagina 4 van 6

Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: Siepie's screens/machinima's, Mededeling pg6 (31-8-12)

Gelukkig is het weekend! Daarom heb ik gisterenavond even snel wat screens kunnen maken. Er komt namelijk een nieuw 'onderdeel' in mijn screentopic: Het Van de Kerkhof mysterie. Ik kan natuurlijk wel uit gaan leggen wat dat is, maar het is leuker als ik het laat zien door middel van screens.

Het van de Kerkhof mysterie
Afbeelding
'Ik ben Coco Pa... eh... van de Kerkhof. Ik ben 20 jaar, en woon in Sunlit Tides. Ik ben vastberaden om het van de Kerkhof mysterie op te lossen. Nu zal je wel denken, dat van Cora v/d Kerkhof? Ja, die ja. Ik weet dat 't onbegonnen werk is, en daarom ga ik 't juist beginnen. Ik doe dit echter wel met een reden.'
Afbeelding
Ik was lekker aan 't zonnen op mijn favoriete strand toen er opeens een meisje aan kwam lopen. "Ben jij Coco Palm?" Vroeg ze, en ik knikte. "Dan is deze brief voor jou." Ze duwde de envelop in mijn hand. Ik keek naar de envelop, en toen pas zag ik 't. De brief was van mijn moeder. Dat kon niet! Dacht ik. Ze was al een half jaar overleden!
Afbeelding
Ik keek het meisje aan. "Mijn moeder is overleden." Zei ik. Het meisje knikte, er verscheen een glimlach op haar gezicht. "Weet ik, daarom krijg je deze brief ook." Zei ze. Ik keek om me heen, er waren te veel mensen, ik wilde deze brief niet hier lezen. Ik wilde tegen het meisje zeggen dat ik ging, maar ze was weg. Ik begon te zoeken naar een rustige plek op 't eiland.
Afbeelding
Toen ik een bankje had gevonden opende ik de envelop en begon te lezen.

Mijn lieve Coco,
Ik ga je nu iets vertellen, wat ik eigenlijk al voor mijn dood had moeten vertellen. Ik ben niet je echte moeder, ik heb je gevonden toen ik op vakantie was in Sunset Valley. Wie je echte moeder is weet ik niet, maar haar achternaam was v/d Kerkhof. Dat stond op het briefje dat langs je in een mandje lag. Sindsdien ben ik gaan onderzoeken wie je ouders zijn. Ik ben er eigenlijk niet veel over te weten gekomen, ik heb alleen een paar foto's van je stamboom gevonden. Geen namen, alleen foto's. En dat is waar ik jou hulp voor nodig heb. Ik wil dat jij achter het mysterie van de van de kerkhofs komt. Ik had iets gehoord over een of andere Cora v/d Kerkhof, waar het een en ander mee aan de hand zou zijn. Als start, ligt er de 'stamboom' klaar bij 't gemeentehuis. Ga erheen en vind het mysterie uit.

Ik geloof in je
een Knuffel van je pleegmoeder.


Afbeelding
Tranen biggelde over mijn wangen. Mijn greep verslapte en de brief viel op de grond. Ik kon 't niet geloven, mama was niet mijn moeder, en de brief heeft ze geschreven terwijl ze dood was. Ik kon maar 1 ding doen: Het mysterie ontrafelen. Al was het alleen om mama trots te maken, ik moest 't doen.! Ik liep naar het gemeentehuis om de stamboom op te halen.
Afbeelding
En dit kreeg ik mee.

--------------------------------------------------------------------------------------------
Wat vinden jullie van 't idee? Leuk? Niet leuk? Ik vraag een van de moderators om een poll te openen zodat jullie kunnen stemmen. Ik ga verder als jullie 't leuk vinden & niet als jullie 't niet leuk vinden. Ik ga de informatie van het 'speuren naar Cora' topic gebruiken, alleen heb ik zoals je ziet de stamboom verder gemaakt als dat bewezen is.

De sims die je niet kent zijn wel door EA gemaakt trouwens.
Afbeelding
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: Siepie's screens v/d kerkhof mysterie pg7 (1-9-12)

^^eigenlijk ben ik van plan om 't op mijn weebly te doen. En aangezien die is voor mijn screens, leek het me beter om dat hier te doen.

Fijn dat jullie 't leuk vinden, maar je kan hier toch echt geen poll aan maken. Ik heb Nina al een berichtje gestuurd of ze dat voor mij wil doen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: Siepie's screens v/d kerkhof mysterie pg7 (1-9-12)

Waarschijnlijk gaat het v/d Kerkhof mysterie door, maar ik wacht nog even tot er meer mensen stemmen.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MEGA UPDATE!

Ik heb de laatste tijd veel screens gemaakt, van verschillende dingen eigenlijk. En het zijn er veel te veel om allemaal hier te laten zien, dus:

http://siepies-screens.weebly.com/

Dit is mijn weebly, waar (bijna) alle screens die ik hier heb op staan. Er komen er dus nog bij, maar niet nu :P

De reden dat ik dat nu doe, is omdat 't veel sneller gaat, en aangezien ik niet altijd veel tijd heb is dat makkelijker.

Veel kijkplezier :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: Siepie's screens Mega update pg8 (9-9-12)

Ik ga 't van de kerkhof mysterie denk ik niet doen, want ik heb het nu dus best druk met school (deze week niet gelukkig :P) En als ik straks dan niks meer kan doen vind ik dat zonde. Screens zijn sowieso sneller.
En op mijn weebly staan vanmiddag waarschijnlijk nieuwe screens van BN
Afbeelding
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: Siepie's screens Bovennatuurlijk pg8 (14-9-12)

(Sorry voor pp)
Het stuk komt uit het boek 'pijnstillers' van Carry Slee. (een klein beetje bewerkt)
Het gaat over Casper die muzikant wil worden. Hij wordt verliefd op Anouk en krijgt verkering met haar, maar dan ontdekt hij dat zijn moeder kanker heeft. Tante Inge komt naar hem toe om op hem te passen tot zijn moeder beter wordt. Maar ze wordt niet meer beter.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Opeens verliest Casper alle hoop. Hij voelt dat hij zijn moeder kwijtraakt. Het huis is doordrongen van de geur van morfine en de dokter komt steeds vaker, ook s'nachts.
Mevrouw Tijo oefent met klas 3b de onregelmatige werkwoorden. Casper probeert mee te doen, maar halverwege de les overvalt hem een angstig gevoel. Hij denkt dat het afgelopen is met zijn moeder.
'ik moet naar haar toe,' zegt hij.
Afbeelding
En nog voordat mevrouw Tijo iets kan vragen zit hij al op zijn fiets. Zo hard als hij kan racet hij naar huis, terwijl zijn angstige gevoel steeds erger wordt.

Afbeelding
Paniekerig doet hij de voordeur open en rent naar de keuken. Wat nou als hij ernaast zat?
Afbeelding
Maar als hij het gezicht van tante Inge ziet, weet hij dast hij niet te laat is. Zijn moeder is er nog.
Afbeelding
Casper wordt iets rustigen. Hij kijkt op zijn horloge. Over een half uur hebben ze hun aardrijkskundeproefwerk. Als hij nu weggaat, redt hij het nog. Maar Casper wil niet terug naar school. Hij durft niet meer bij zijn moeder vandaan.
Afbeelding
De hele dag zit hij bij zijn moeder. Aan het eind van de dag legt hij voor zichzelf een luchtbed in de kamer, zodat hij er vannacht meteen bij is als het zover is. Die nacht verandert er niks en de dag erna ook niet. Casper zit al voor de derde dag naast het bed van zijn moeder. Hij kijkt naar haar. Ze ligt met haar ogen dicht.
Afbeelding
Ineens weet hij niet of ze nog leeft. Gespannen kijkt hij of ze nog ademt. Hij vraagt zich af hoe het zal zijn als het dekbed niet meer beweegt, maar die gedachte duwt hij gauw weg.
Afbeelding
Casper zucht. Anouk zou voor de lunch langskomen, het is al half een, zou ze de afspraak vergeten zijn? Nog geen tien minuten later hoort hij de achterdeur. Casper is blij als Anouk binnenstapt, met haar erbij lijkt het allemaal wat minder erg.
Afbeelding
Ze zitten met z'n drieën naast het bed. Casper, Anouk en tante Inge. Tante Inge vertelt zachtjes over vroeger toen zij en haar zuster nog met Caspers opa en oma in Rotterdam woonden.
Afbeelding
Midden in het verhaal begint Caspers moeder zachtjes te hoesten, ze heeft het benauwd. Alledrie kijken ze naar haar. Casper voelt zich machteloos. Kon hij maar iets voor haar doen, kon hij haar sterven maar verlichtten.
Afbeelding
Hij staat op en gaat achter zijn keyboard zitten. Zal ze het nog kunnen horen? Zal de muziek nog tot haar doordringen? Hij houdt zijn vingers boven de toetsen, maar hij durft niet te spelen.
Het is zo stil in de kamer, hij weet niet of hij die stilte mag doorbreken. Onzeker kijkt hij Anouks kant op.
http://i50.tinypic.com/25i44dd.jpg
'Toe maar,' fluistert ze.
Casper begint te spelen. Vol spanning kijkt hij naar zijn moeder. Haar ogen gaan open en er komt een lach op haar gezicht. Zo wil je het, denkt Casper en hij speelt door, op z'n allermooist. Dat zijn vingers moe worden kan hem niks schelen. Hij is niet van plan te stoppen al moet het dagen duren. Maar zoveel kracht heeft zijn moeder niet meer.
Afbeelding
Hij ziet het aan tante Inge en aan Anouks verschrikte gezicht. Casper stopt en rent naar het bed.
Afbeelding
Hij pakt zijn moeders hand. Hij weet niet hoe lang hij daar zit, de hand van zijn moeder strelend die steeds kouder wordt.
Afbeelding
Opeens springt hij overeind. Hij rent door de kamer en bonkt met zijn vuisten tegen de muur. 'Ze is dood...' schreeuwt hij. 'Mijn moeder is dood...' Casper hapt naar adem Het lijkt of tegelijk met zijn moeder alle zuurstof uit de ruimte is verdwenen. Hij loopt naar de keuken.
Afbeelding
Casper gooit het raam open en laat de frisse lucht over zijn gezicht stromen. Terwijl hij langzaam rustig wordt, kijkt hij naar buiten, naar de postbode die ergens aanbeld met een pakketje, naar de buurvrouw die een zware boodschappentas haar huis insleept, naar de kinderen die tikkertje spelen. Hoe kan dat? denkt Casper. Hoe kan alles gewoon doorgaan terwijl zijn moeder net is overleden?
Afbeelding
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: Siepie's screens Pijnstillers pg8 (14-9-12)

De Familie McMuffin!

Ik ben (gewoon ingame) bezig met een rainbowcy, maar dan 5G. Hier zijn wat screens (de man is Jared Frio, maar hij heeft wel een make-over gekregen)
-----------------------------------------------------------------------------------------------Veel kijkplezier! :thumbsup


Afbeelding
Ocean McMuffin & Jared Frio, generatie 1!
Afbeelding
Een kusje voor haar liefje
Afbeelding
3x raden waarom ze zo loopt ;)
Afbeelding
Jared heeft Ocean ten huwelijk gevraagd...
Afbeelding
Eerst wist Ocean niet wat ze moest zeggen...
Afbeelding
Maar natuurlijk zei ze dolblij 'ja'!
Afbeelding
Ocean houdt niet van feestjes, dus ze wilde meteen trouwen. Jared wist 't nog niet, maar heeft 't uiteindelijk toch gedaan voor Ocean :wub
Afbeelding
Dit is 't kindje dat Jared (per ongeluk) had met Cressida Ursine: Daniëlle. Jared besluit dat Daniëlle bij hun komt wonen want Cressida had niet eens een wiegje!
Afbeelding
Vervolgens stond Ocean heel vrolijk te doen voor de verjaardag...
Afbeelding
Van Daniëlle!


Ik ben echt dol op de familie McMuffin! Vinden jullie 't leuk om meer screens van hun te zien??
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie