super mooi! =D
je doet photoskinning op een manier waardoor het niet te gephotoshopped lijkt en er toch nog als sims uitziet!
alleen bij haar nek aan de linkerkant had je dat stukje net onder haar hoofd misschien iets donker kunnen maken, want nu lijkt het alsof het 1 geheel is
@Jeremy
Oeps, ja, nu zie ik het ook, bedankt voor het melden. Ik heb ookweleens met dat photoskinning dat de sim er niet meer echt op lijkt. Maar ik doe het ook niet zo "heftig"
Een lekkere mega update van Annabeth en haar gezinnetje waar ik nu mee speel
Elke screen heb ik gewoon genomen, dus de gedachtewolkjes ect zie je soms wel staan omdat ik er niet op let tijdens het spelen.
~~~~~~
De toekomst voorspellen, van dat nieuwe pakket uit de Store. Al had ze wel de hele dag ongeluk na die voorspelling :3
(Hij is ook mijn mooiste mannelijke sim, alleen ik ben nog steeds niet tevreden over zijn ogen..)
Dit is Brandon, het kindje van Annabeth en haar man Stefan, qua gezicht lijkt hij veel op zijn vader maar zijn haarkleur is van zijn moeder (eerst wat het roze, dus doe ik maar alsof blond Annabeth's natuurlijke haarkleur is)
Zwanger van hun tweede kindje, ik hoop op een meisje =D
wederom erg mooi gedaan.
Ik hoop dat de hond de dief gewoon verjaagd heeft en niet opgegeten. Want het lijkt in de voorlaatste foto dat hij een bebloed bot in zijn mond heeft.
De hond ging met zijn staart tussen z'n poten staan en begon te piepen, el heeft hij de inbreker laten schrikken, maar zelf was hij ook bang =3
& bedankt =D