-----------------------------------------------------------------------------------------------
De andere shoot (met de sims van mijn banner) komen waarschijnlijk vanmiddag. Moet nog de mooiste uitzoeken en ze uploaden
Reacties, tips?
Ik heb ze allemaal geüpload naar mediafire. Ik heb soms spullen van uitbreidingen gebruikt dus er kunnen kleren uit de uitbreidingen: ambities, na middernacht, levensweg en beestenbende zitten. Ze zullen waarschijnlijk allemaal met een zwarte huid in je spel komen maar dat komt doordat ze gedownloade skins hebben, als je ze een andere skin geeft zal dat probleem opgelost zijn. Zelfde geldt voor kapsel en misschien sommige kleren.
dankjullie
Ik had die andere sim gemaakt, niet opgeslagen in depot ofzo en toen ik foto's wilde maken liep mijn spel vast. Daarom kon ik geen foto's meer maken. Ik maak binnenkort wel een nieuwe sim en plaats dan daar wel foto's van. Zal haar dan wel meteen opslaan
----------------------------------------------------------------------------------------------
Ik was mijn map met screens aan het bekijken en deze screens leken me wel leuk te laten zien.