Dankjulliewel, morgen krijg ik SimCity, ik wil wel Sims spelen maar ik denk dat een update volgende week komt, nieuwe spellen zijn altijd interessant.. En vooral als je er nog één gratis bij krijgt..! Lang leve het profiteren van bugs.. Gratis spellen!
Waar ze een geslaagde liefdestest deden, deze twee passen echt bij elkaar!
Een leuke hond kwam lekker kijken..
Samen met een chagrijnige kitten.
Ze keken naar het geschuifel van Oscar & Sabine
Nog een leuke foto!
Even wat kopen!
En opeten!
Oscar at samen mee!
Voordat Oscar ging nog even een leuke foto! <3
En dan alweer gauw naar Minty toe!
Daar is de foto dan!
En in de ochtend even wat magie gebruiken voor het nemen van een bad.
En dan lekker ontbijten!
Waar Minty ook een hapje van mocht hebben!
Daarna naar mam toe die wéér moeder is geworden!? (Storyprogression... ><)
Daar is ze dan!
Mam heeft haar Dieuwke genoemd! Leuke naam!
Sabine kan goed omgaan met baby's!
En dan nog even mam feliciteren..!
Nou, heel veel in deze update gebeurd, het leuke is.. (naja..) het is allemaal niet opgeslagen want mijn spel is wederom gecrasht, hoera! Het kan binnenkort zijn dat Sabine verhuist naar een andere wereld, de lag die zich voordoet is bijna ondraaglijk, deels door het huis vol downloads, maar daar ga ik sowieso wat aan doen. En misschien ook wel door mijn 900 downloads, maar zelfs met dat had ik geen last in het vorige huishouden, dus dat wordt wederom een huis bouwen, maar dat is wel leuk om te doen! Ik ga er wel alles tegen doen zodat ze moeten verhuizen en zodat het spel niet meer crasht, dus waarschijnlijk verhuizen mijn Sims alweer in de volgende update, maar daarna zal het niet heel overhaast gaan!
Dat is één van de redenen waarom ik geen downloads gebruik. Jammer van de save, hoop dat het goed komt ^.^
Leuke up! En grappig dat Sabine er onverwachts een zusje bij heeft!
Balen dat je game weer gecrasht is!
Raar genoeg heb ik daar geen last van, en ik heb toch echt meer downloads.. Iig, hopelijk is het binnenkort ook een stuk minder met lag enzo!