Dit ga ik nu weer proberen doen. Ik zit wel al twee generaties verder dan de laatste keer.
Dit is de tweedelaatste reeks die ik op het andere forum heb gepost.
Eventjes een stamboom zodat jullie mee zijn

Het koppel is dolverliefd en op een dag nam hij een belangrijke beslissing.

"We kennen mekaar nu al enkele weken en euh, ik vraag mij af....Wil je met mij trouwen?"
"Wat, euh.. Euh...Ja! Ja! Tuurlijk wil ik, ja!!!"

En die dag trouwden ze nog. Het werd een besloten huwelijk.
Sindsdien heette ze Julie Wientjes.

Hun huwelijk vierden ze dan 's avonds in het bubbelbad, met de gekende gevolgen.

Otto voelde ook dat hij wel wat privé kon gebruiken, hij en Julie besloten dan ook om te verhuizen.
David vond het een heel goed idee, hij kon de extra rust wel gebruiken want binnenkort zou hij 60 worden.
Ze verhuisden dan ook naar een klein huisje aan de andere kant, naast Otto's opa: Co Wientjes.

Ook Anthonie verhuisde, hij ging bij Olivier en Alannah wonen.
David ging op bezoek en kwam tot de blije beseffing dat zijn eerste kleinkind onderweg was.

Thuis werd het steeds rustiger, het is natuurlijk een groot verschil als je vroeger met 8 woonde.
De vrouwen heersten vanaf die dag.

En dan kwam de dag dat David en Anne-Jo 60 werden.
"Ben je er klaar voor?" vroeg David aan Anne-Jo.
"Ja...Helemaal.." ze klonk niet echt overtuigd.

's Avonds vierden ze hun verjaardag in bed, tot hun grote verrassing was vrijen plots veel lastiger.
Anne-Jo kreeg ook steeds meer last van een pijnlijke rug en een vrijpartij was niet bepaald vol van de gezonde houdingen.
Ze besloten dan ook al gauw om maar te slapen.

Anne-Jo's rugpijn bleef en het lopen werd erdoor wat moeilijker, ze besloot dan ook om haar een wandelstok te kopen.
Ze heeft natuurlijk nog steeds haar trots en koopt er één met een beestenkop op. Trots loopt ze nu door de gangen van het kasteeltje.

Ook de zusjes komen nog steeds heel goed overeen en kussengevechten en glijden op de waterbaan blijven dan ook niet uit.

Anne-Jo besluit om Jenna in te schrijven in de kunstlessen na school en David leert Charlotte autorijden.

Ze moet alleen nog wat oefenen in haar bochten....

En dan werd ook Charlotte 19, dolblij rent ze naar de taart. Ze is klaar om haar leven te beginnen!

Ze krijgt voor haar verjaardag een gloednieuwe filmcamera die ze meteen uitprobeert.
"Lach eens ma? Flink zo!"

Ook de zusjes krijgen een nieuwe slaapkamer.
Allebei een hoogslaper en een eigen bureau.

De volgende dag zit Charlotte doodnerveus, vandaag zou ze weten of ze geslaagd was voor de middelbare school.
Ook haar oma kwam die dag om het te vieren.

Helaas werd het niet zo'n vreugdevolle dag, middenin de uitreiking sterft oma Elise.
Doodongelukkig staat iedereen te schreeuwen van verdriet. Ze is 108 jaar oud geworden of 108 simdagen.

Ze krijgt dan ook een plaatsje naast haar papa.

Charlotte nam toen ook een drastische beslissing, ze vertrok uit huis en besloot om alleen te gaan wonen.
Matthew was ook jongvolwassen geworden en trok meteen bij haar in.

Ze werd 's ochtends heel vroeg wakker. Ze kon alleen maar aan haar oma denken en stond op.
Ze wou haar gedachten verzetten door het ontbijt klaar te maken.
Toen ze beneden kwam, kwam ze tot de beseffing dat ze nog nooit van haar leven had gekookt.
Ze nam een kookboek want hun eerste ontbijt samen moest toch iets meer zijn dan een simpele boterham.
Charlotte besloot om wafels te maken, alleen kreeg ze niet het gewenste resultaat....

Het werd dan toch maar een boterham met jam.

Die dag kreeg ook Matthew zijn rapport. Ze maakten zich op en vertrokken naar het gemeentehuis.

Thuis vierden ze het dan ook uitbundig, de douche werd helemaal niet gespaard...

's Avonds moest Charlotte naar het ziekenhuis, ze zou zieke kindjes annimeren.
Matthew bleef alleen thuis en aan de pretlichtjes in zijn ogen te zien had hij een idee.

Toen Charlotte thuis kwam was het licht gedoofd, alleen twee lampjes in de zithoek brandden.
Ze ging naar daar en Matthew gaf haar meteen een liefdevolle kus.
"Ik heb dit voor je gekocht omdat we eindelijk samenwonen."
Hij haalde een boeketje roze rozen tevoorschijn en gaf het aan haar.
Dolverliefd werd het een romantische avond onder de sterrenhemel.

De volgende ochtend maakte Matthew het ontbijt klaar, deze keer wel met succes.

Matthew had de grote droom om agent te worden en melde zich aan op het politiebureau.
Ze waren daar duidelijk onder de indruk van zijn capaciteiten en namen hem meteen aan.

Matthew had die dag nog een verassing. Hij nam Charlotte mee naar de tuin en haalde een klein doosje boven.
"Wil je met me trouwen, Charlie?"
"Jaaaa!!!!" gilde ze oorverdovend.

Charlotte moest die dag weg naar een voordracht in het theater en Matthew had het huis voor zich.

De volgende dag werd een iets minder leuke dag, de kraan ging stuk en Charlotte voelde zich echt ziek.
Continue rende ze naar het toilet en moest overgeven.

Matthew probeerde om de kraan te maken maar moest dan dringend naar zijn werk.

Ook Charlotte kreeg een vervelende brief, de rekening.
Ze vulde alles netjes in en zette onderaan nog "Xx Charlotte"

En daarna probeerde zij de kraan te maken, ze klungelde heel wat en het halve huis stond blank.
Na heel wat puffen was hij gemaakt.

Die namiddag ging ze naar het park waar ze heel wat mensen tegenkwam haar ouders, zusjes...
Ze nam meteen ook de job aan in het theater, ze wou absoluut de muziekwereld in.