Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

439 berichten • Pagina 6 van 22

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Pixels van Simsfreak ~Nieuwe pixel 2-7-11~ 21.18

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

2 nieuwe rainbowcy sims :3 Ben momenteel een beetje verslaafd, dus je kan er nog meer verwachten ;D En ook wat betere screens, want hier zie je ze niet echt goed ;p
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Pixels van Simsfreak ~Nieuwe sim 4-7-11~ 18.30

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Twee nieuwe sims ;3 Nee, niks speciaals, ik moet ze nog in vampiers veranderen, ze worden soort g1 van een vampier stamboom ofzo.. En dat duurt nog wel even want ze wonen in Barnacle Bay ;3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat screens van mijn 'wondertweeling' Evan en Eveline Iero ;p (Jaa, wondertweeling, ik ga proberen zoveel mogelijk vaardigheden en carrières te halen)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat van mijn 10g, 1e screen is Neveah, g3. De twee andere screens zijn Faith, g4 :3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mijn sim liep zo naar huis xp
Afbeelding

Nog wat van mijn 100 baby challenge. (Ik heb nu 4 baby's xp)

Afbeelding

En nog een van mijn kabouter Jersey (Heb hem niet zo genoemd, is gewoon een random naam)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Pixels van Simsfreak ~Nieuwe screens 15-7-11~ 18.13

Thanks allemaal! ;D

^
Als je die foto's maken bedoeld; Valt wel mee, meestal gebruik ik de poseplayer niet, en ook geen ophs enzo ;d Die challenges zijn wel veel werk ..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie