Dag 57!
Ten eerste wil ik even wat duidelijkmaken over de monsters, dan zul je deze up meer gaan 'begrijpen'.
De enige monsters die de Knolletjes nog missen, waren de eenhoorn en de mummie.
De eenhoorn voeg je in je huishouden toe door bevriend te zijn met een kat, een hond en een paard. Wanneer je dan een eenhoorn tegenkomt krijg je de interactie; eenhoorn toevoegen aan huishouden.
Je kunt zelf geen eenhoorn worden.
De Mummie kun je op 2 manieren doen; je kunt er een worden en je kunt er een toevoegen.
Wanneer je de 5 preserveerpotjes hebt verzameld, en een nachtje gaat slapen in een sarcofaag, word er een mummie toegevoegd. Wanneer je de vijf onderdelen van de koningssarcofaag hebt gevonden, kun je die in elkaar zetten. Wanneer je erin gaat slapen, verandert de sim in een mummie.
En dan nu de up!
De terugweg ging weer met de zwarte bus. Deze bus krijg je wanneer een sim minimaal niveau vijf in de muzikale carierre heeft, Big Mama had toch gelijk.
Alle vijf onderdelen van de koningssarcofaag zijn gevonden, in de avond werd die getest (aan het einde van deze up).
De verkoper in de winkel bleek een geest!
Deze screen vond ik gewoon leuk!
En eindelijk had Emma haar eenhoorn gevonden!
Ik weet dat ik wat weinig screens had van de dieren (Terence, Vlekje en Sam), maar Emma was met allen bevriend en zo kwam de eenhoorn in het huishouden!
De koningssarcofaag is in elkaar gezet!
Honey (vrouw van Mango) was uitverkoren om er een nachtje in te slapen!
Of ze daarna veranderde in een mummie?
We zullen het nooit weten...
De volgende volgende 3 dagen zal ik gewoon een beetje creatief invullen, ik gebruik oude screens en vertel wat over de famillie etc. Ik zal mijn best doen om daar iets leuks van te maken!