Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

D4MI4N
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
101
Lid geworden op:
za 07 mar 2015, 19:58

Probleempje met de sims 4 beleef het samen.

Heey,

Sinds donderdag heb ik een heel vervelend probleem. Ik namelijk dat als ik de sims ga spelen, dan is hij opeens super traag laden duurt lang en je sims doen opeens totaal andere dingen dan dat ik ze heb opgedragen. Hopelijk heeft iemand een antwoord want ik vindt het een heel vervelend probleem!

- Jawel dat is het niet. Ik speel er ook andere zware games op.

Groetjes,
Damian.

Laatst gewijzigd door D4MI4N op za 12 dec 2015, 11:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Probleempje met de sims 4 beleef het samen.

Het lijkt me waarschijnlijk ook inderdaad niet aan je pc te liggen als ik het zo lees, want dan heb je het niet 'ineens' sinds De Sims 4 Beleef het Samen.

Ik zou dus eerst maar even het mapje De Sims 4 in Documenten\Electronic Arts verplaatsen naar bijvoorbeeld je Bureaublad en dan even een nieuwe en helemaal schone save beginnen. Als je dan geen problemen hebt, dan kun je langzaam weer de sub-mapjes terugplaatsen van de De Sims 4-map naar de nieuwe map. Wanneer je wel nog problemen hebt, dan ligt het waarschijnlijk aan De Sims 4 zelf en zou ik je spel eens proberen te repareren via Origin. Daarvoor moet je met je in Origin met je rechtermuisknop op de box-art van De Sims 4 klikken en dan de optie Game Repareren selecteren. Kijk eerst maar even of dit werkt.

Overigens hoef je je bericht van mij echt niet te bewerken om een vraag van iemand onder je te beantwoorden. Dat is alleen maar onhandig omdat we dan niet weten dat je hebt gereageerd. Zolang er maar een ander bericht tussenzit is het prima. :)

Weergave- en sorteeropties