Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Wat vind jij van De Sims 4 Luxe Feestaccessoires?

Gisteravond is het eerste echte accessoirespakket, De Sims 4 Luxe Feestaccessoires, gereleased op Origin voor €9,99 en op zo'n moment zijn we natuurlijk allemaal benieuwd of het wat is!

Heb je 'm al en is het 't geld echt waard of kun je dit accessoirespakket beter even laat het liggen? Laat het allemaal weten in dit topic! :)
Gebruikersavatar
Duressa
Mest analist Mest analist
Berichten:
558
Lid geworden op:
ma 19 okt 2009, 13:45

Re: Wat vind jij van De Sims 4 Luxe Feestaccessoires?

Ik heb hem wel maar ik vind het nu al zonde van je geld, de kleding valt tegen .... heb ondertussen al veel mooiere gedownload ;) , en de kapsels ....... prut.
Ook daarvan zijn er echt veel mooiere te downloaden.
Verder heb ik nog niet echt gekeken, ga ik nu doen maar er moet veel gebeuren wil ik er van overtuigd worden dat dit de aankoop waard is :thumbdn

Ik ben erg benieuwd naar andere meningen (H)
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Wat vind jij van De Sims 4 Luxe Feestaccessoires?

Ik wist dat 10 euro teveel geld was voor deze SP, maar ik kon me niet beheersen :sweatdrop Dus ik heb de SP gedownload.

De kapsels zijn mwahhh...Sommigen lijken erg op bestaande kapsels. Kleding vind ik dan wel weer leuk. De voorwerpen hadden voor mij wel wat meer mogen zijn :huh Want dat verwacht je bij een SP toch?

Al met al. Voor een dagboek maker is het een leuke toevoeging, maar anders zou ik even wachten als die in de korting is :flapper
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Wat vind jij van De Sims 4 Luxe Feestaccessoires?

Ik moest even opzoeken welke items er allemaal in zaten omdat ik het idee had dat ik heel veel miste of niet kon vinden. In totaal zitten er 52 items in. Ik dacht veel minder. Ik vind dit een heel slecht pakket. Ik raad niet snel iets echt af maar dit moet je absoluut niet kopen tenzij het dik in de uitverkoop is. Mannen dingen slaan nergens op, de meubels zijn niet denderend en het zijn er weinig en de vrouwen kleding vond ik ook niet spektaculair. Bizar slecht
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties