Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

Petra

Restaurant kaveltype niet vindbaar?

Ik ben nog bezig om de kaveltype van mijn restaurant (die ik vorige week gemaakt heb) te wijzigen. De optie 'Restaurant' staat er gewoon niet tussen. Ik heb geen idee hoe ik van mijn restaurant een 'Restaurant' kan maken.

Laatst gewijzigd door Rudy op di 07 jun 2016, 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Reden: Ik heb je onderwerp even afgesplitst in een nieuw topic. Dat is wat overzichtelijker omdat het andere topic meer bedoeld was voor meningen over het game pack.

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Restaurant kaveltype niet vindbaar?

Eerlijk gezegd zou ik het ook niet weten. Ik heb het pakket zelf niet, maar ik zou denken dat je het in bouwmodus wel zou moeten kunnen wijzigen. Probeer het anders eens op een nieuwe (compleet lege) kavel. Geen idee op welk kaveltype je restaurant nu staat, maar als het op dit moment particulier is, dan kan het ook best zijn dat bepaalde voorwerpen niet op openbare kavels mogen staan.
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Restaurant kaveltype niet vindbaar?

Als je aan het bouwen bent, staat er boven in je scherm dat lijstje met opties (zoals selecteren etc.) en daar staat ook dat huisje met de i. Als je daar op klikt kun je in het roll down menu als het goed is gewoon restaurant kiezen? Hope it helps!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties