Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

104 berichten • Pagina 5 van 6

taker1987
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
29
Lid geworden op:
do 28 aug 2014, 21:47

Re: De Sims 4 Aan het Werk afteltopic

is de sims woensdag nacht te spelen om 00:00 (donderdag dus eigenlijk )
D4MI4N schreef:Drie!! :swing

Maar de Intertoys heeft ze al, maar ze mogen ze nog niet verkopen. ;(
als verkopen ze de sims 4 expansion al wel , volgens mij kan je hem dan nog niet spelen ... ivm origin release ;)
taker1987
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
29
Lid geworden op:
do 28 aug 2014, 21:47

Re: De Sims 4 Aan het Werk afteltopic

Rudy schreef:^ Feitelijk kun je met een VPN of proxy server allang Sims 4 Aan het Werk spelen. :P
Maar 'officieel' is het gewoon meteen donderdag. Winkels mogen de cd versie daarom ook niet eerder verkopen, maar webshops mogen vaak de keys wel al eerder versturen (i.v.m. preloaden e.d.).

2 :)
thanx voor de tip ,dit vanmiddag maar even proberen ^^ dan kan ik de rest van de dag sims spelen :D
dit is 100% legaal ?
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: De Sims 4 Aan het Werk afteltopic

Het is feitelijk niet illegaal, maar echt 100% legaal zou ik het nou ook weer niet willen noemen. Bij het basisspel van Sims 4 heb ik het ook gedaan en EA zal je key er ook nooit voor bannen. Volgens mij wordt ook nergens in de voorwaarden van EA gezegd dat ze dit niet toestaan, maar het blijft je eigen verantwoordelijkheid. Het wordt zoveel gedaan dat het voor EA een aardige reputatieschade zou opleveren om al die keys te bannen. :)
taker1987
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
29
Lid geworden op:
do 28 aug 2014, 21:47

Re: De Sims 4 Aan het Werk afteltopic

Rudy schreef:Het is feitelijk niet illegaal, maar echt 100% legaal zou ik het nou ook weer niet willen noemen. Bij het basisspel van Sims 4 heb ik het ook gedaan en EA zal je key er ook nooit voor bannen. Volgens mij wordt ook nergens in de voorwaarden van EA gezegd dat ze dit niet toestaan, maar het blijft je eigen verantwoordelijkheid. Het wordt zoveel gedaan dat het voor EA een aardige reputatieschade zou opleveren om al die keys te bannen. :)
het is gelukt :D super vet :D nu de hele dag simsen (H) bedankt voor de tips (H)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De Sims 4 Aan het Werk afteltopic

2 dagen, kan niet wachten. Op Youtube verschijnen al die let's plays waardoor je d'r nog meer zin in krijgt :D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Gesloten