^ Feitelijk kun je met een VPN of proxy server allang Sims 4 Aan het Werk spelen.
Maar 'officieel' is het gewoon meteen donderdag. Winkels mogen de cd versie daarom ook niet eerder verkopen, maar webshops mogen vaak de keys wel al eerder versturen (i.v.m. preloaden e.d.).
Rudy schreef:^ Feitelijk kun je met een VPN of proxy server allang Sims 4 Aan het Werk spelen.
Maar 'officieel' is het gewoon meteen donderdag. Winkels mogen de cd versie daarom ook niet eerder verkopen, maar webshops mogen vaak de keys wel al eerder versturen (i.v.m. preloaden e.d.).
2
thanx voor de tip ,dit vanmiddag maar even proberen ^^ dan kan ik de rest van de dag sims spelen
dit is 100% legaal ?
Het is feitelijk niet illegaal, maar echt 100% legaal zou ik het nou ook weer niet willen noemen. Bij het basisspel van Sims 4 heb ik het ook gedaan en EA zal je key er ook nooit voor bannen. Volgens mij wordt ook nergens in de voorwaarden van EA gezegd dat ze dit niet toestaan, maar het blijft je eigen verantwoordelijkheid. Het wordt zoveel gedaan dat het voor EA een aardige reputatieschade zou opleveren om al die keys te bannen.
Rudy schreef:Het is feitelijk niet illegaal, maar echt 100% legaal zou ik het nou ook weer niet willen noemen. Bij het basisspel van Sims 4 heb ik het ook gedaan en EA zal je key er ook nooit voor bannen. Volgens mij wordt ook nergens in de voorwaarden van EA gezegd dat ze dit niet toestaan, maar het blijft je eigen verantwoordelijkheid. Het wordt zoveel gedaan dat het voor EA een aardige reputatieschade zou opleveren om al die keys te bannen.
het is gelukt super vet nu de hele dag simsen bedankt voor de tips