Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

38 berichten • Pagina 2 van 2

Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Inschrijftopic SN Marathon 29/12

Ik ga denk ik proberen zo veel mogelijk mee te doen. Er zal dan een gap van 4 uur tussen zitten door de lange reistijd, maar dan doe ik daarna gewoon 4 ups =p. Ik hoop dat dat ok is? Ik wil het liefst wel gewoon meedoen =]
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Inschrijftopic SN Marathon 29/12

@Ollie.2000: Inhoudelijk is het eigenlijk hetzelfde als de afgelopen keren, maar tijdig krijg je alle benodigde informatie nog te horen van ons.

@Lestis: Vier uur is wel erg veel. Ik weet niet hoe de rest van het team erover denkt, maar ik denk toch dat dit echt wel een te groot gat zal zijn.

@Charlotte: Je kunt ook gewoon meedoen tot 5 uur. Dan kun je misschien wel niet meedoen om de titel wie het langst mee kan doen, maar kun je wel nog gewoon meedoen met de uitdagingen tussendoor. Bij de marathon mag je trouwens helemaal zelf bepalen welk Sims spel je gebruikt. De hele marathon is erop gericht dat het toepasbaar is voor alle spellen, dus heb je nergens echt een voor- of nadeel bij. Wat jij maar het handigst vindt!
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Inschrijftopic SN Marathon 29/12

Maar het lijkt me toch wel dat er opdrachten zijn? of moet je gewoon non-stop sims spelen?

Vv oke, en moet je die opdrachten perse doen? Lijkt me wel :P

Laatst gewijzigd door Gast0698 op za 27 dec 2014, 17:30, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Inschrijftopic SN Marathon 29/12

@Ollie.2000: De opdrachten komen inderdaad pas tijdens de marathon. Om de twee uur komt steeds een nieuwe uitdaging. Natuurlijk is en blijft het hoofddoel om non-stop te simsen, maar deze extra uitdagingen bedenken we erbij om het wat interessanter te houden. Het zijn vaak geen lastige uitdagingen, maar ze vereisen vaak wel wat creativiteit. :)

Edit: ^^ Nee, dat hoeft niet per se. ;)

Ik meld mezelf dan ook nog aan. :D
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Inschrijftopic SN Marathon 29/12

Wacht! ik wil toch meedoen! als dat nog kan?

V Ja toch wel, ik laat niet over mij heen lopen (verder ga ik er niet op in)

Edit: yey, mijn topic is er (A)

Laatst gewijzigd door Gast0698 op ma 29 dec 2014, 11:17, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Inschrijftopic SN Marathon 29/12

Weet je wat, we gaan niet flauw doen. Lestis, je mag gewoon meedoen. Beetje voor spek en bonen wel. Je dingt niet mee voor de langste spelende speler maar je krijgt wel een topic en mag verder gewoon meedraaien. :)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten