Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

10 berichten • Pagina 1 van 1

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

3Dave design // de familie Prins-Jones

Afbeelding

Hallo Simsfans!

Misschien kennen jullie mij nog, misschien niet. In dat laatste geval zal ik mijzelf even voorstellen. Ik ben Dave (zie foto's, samen met mijn zus), fan van de Sims sinds kleins af aan. Ik heb zowel de Sims 1 als de Sims 2 gespeeld, maar de disks van de Sims 3 heb ik volledig plat gekrast omdat ik dat spel zoveel speelde (waardoor de diskdrive mijn spel soms niet herkende). Om die reden ben ik dan ook op SimsNieuws terecht gekomen, om hulp te krijgen bij de problemen die ik met de Sims 3 had. Vanaf toen ben ik dagboeken van andere Simmers gaan lezen en besloot ik om er zelf ook mee te beginnen.

Afbeelding Afbeelding

Ik heb eerder verschillende dagboeken gehad, ik ben ooit een 5-generatie challenge begonnen met de 5G Maddison, maar deze heb ik nooit afgerond omdat ik niet verder kwam dan generatie 2, haha. Ik heb een topic van de Sims 3 screens gehad: Dave's screens waarin ik regelmatig screenshots van Sims en huizen heb geplaatst. Ik heb een grote challenge gedurende een jaar georganiseerd en samen met leden van Simsnieuws Nieuw Sunset Valley gebouwd. Het laatste dagboek dat ik heb gemaakt was Het verhaal van... . Dit dagboek ging over verschillende personage's die een doel hadden in hun Simsleven, en dat probeerde ik dan te bereiken. Nu open ik een nieuw topic waarin ik mijn creaties zal plaatsen van de Sims 4.

Ik ben ook een tijdje moderator geweest op dit forum. Toen ik in mijn examenjaar zat had ik veel minder tijd voor de Sims en verslofte ik het forum en mijn verplichtingen hier. Ik ben uiteindelijk gestopt als teamlid en ook zo goed als gestopt met de Sims. Inmiddels heb ik denk ik al bijna een jaar de Sims 4, en op zijn tijd speel ik het spel met veel liefde.

Ik vind vooral het bouwen van huizen heel erg leuk. Ik wil later graag architect worden, daarom studeer ik op dit moment Ruimtelijk Ontwerpen op de Willem de Kooning Academy, de kunstacademie van Rotterdam. Ik zit al over het helft van mijn tweede jaar, en ik ben een maand geleden dan ook naar Rotterdam verhuisd. Ik wil na deze studie een master in architectuur doen. Later zou ik graag herbestemmingsplannen maken voor bestaande gebouwen, bijvoorbeeld leegstaande panden ombouwen tot appartementen. Op school heb ik per jaar vier verschillende projecten, hieronder plaats ik wat plaatjes van wat ik zoal op school gemaakt heb.

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

Ik bouw nu in de Sims 4 ook wel eens huizen, maar dat is meer voor de lol. Als ik tijd heb naast mijn studie, baantje, sociale leven en huishoudelijke klusjes, lijkt het me leuk om weer wat vaker de Sims 4 te gaan spelen. Ik wil dan ook graag mijn creaties met jullie delen, want ik vind het altijd leuk om te horen wat andere mensen ervan vinden! Ik ben heel slecht in kavels volledig afmaken omdat ik telkens weer nieuwe ideeën heb. Ik probeer wel om kavels af te krijgen en ze op de community te zetten zodat die gedownload kunnen worden.

Zojuist heb ik mijn eerste kavel volledig afgekregen, hierbij voeg ik alvast een preview toe en later zal ik wat meer foto's en een downloadlink posten! Veel Simplezier vandaag en nog een fijne Pinksterdag gewenst!

Afbeelding

(P.S. Ik hoop eigenlijk dat het is toegestaan om zo'n flinke introductie toe te voegen aan het creatiesoverzicht, maar ik ben dus wel van plan om mijn Sims creaties hierbij te posten, en als dat is toegestaan kan ik misschien ook wat van mijn school creaties laten zien)

Laatst gewijzigd door Dave. op wo 19 jul 2017, 23:39, 3 keer totaal gewijzigd.

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: 3Dave design // Marvelous Maison

Afbeelding

Afbeelding

// DOWNLOAD //

Dit wonderschone, sprookjesachtige maison is het perfecte huis voor een groot gezin van 4 tot 7 familieleden. Het omvat 4 slaapkamers, 3 badkamers, een woonkamer, een keuken, 2 grote veranda’s en een grote en prachtige tuin met een vijver, een zwembad en een patio. Ontdek de schoonheid van dit bijzondere huis zelf.

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie