Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

29 berichten • Pagina 2 van 2

Gebruikersavatar
AnimalsxDreamer
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
212
Lid geworden op:
zo 03 mar 2013, 21:19

Re: Mijn kleine hoekje ~ Nieuwe sim!

En ik heb weer een update! Het valt me trouwens ook voor het eerst op dat de screens per datum zijn gesorteerd... Dat wordt zoeken na een tijdje met heel veel screens

Het gewone leventje...

Afbeelding
Lotte is weer aan het lezen geslagen, net als haar speler leest ze erg graag

Afbeelding
Maar natuurlijk moet er ook gewerkt worden! Anders wordt je nooit rijk Lotte!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ze had een vrije dag, dus na een ochtendje schrijven trok ze de stad in, naar het park. De bomen geroofd van hun appels en peren en een kikker gevangen. De derde foto zie je het schatje dat ze gevangen heeft

Afbeelding
De paaseieren die ik tot nu toe heb verzameld, er is ondertussen alweer een bijgekomen. Ik ben geen actieve zoeker maar de eieren die ik vind zet ik gewoon in het huis. Altijd leuk als gratis opfleuring van het huis

Afbeelding
Ze had al een klein tuintje, maar ze heeft een appel-zaadje en een peren-zaadje geplant voor een appel en een perenboom

Afbeelding
Een gerecht met vis denk ik wat ze at, ik weet niet meer hoe het heet. Ik vond het nogal een rare naam hebben

Afbeelding
De vorige keer in de sportschool leerde ze Rapael kennen (en ja, het is zonder H), en toen ze in het museum was, was hij er ook. Ze hebben gekletst met elkaar

Afbeelding
Die avond nog eventjes lezen op het bed, op haar nachtkastje staat het derde ei dat ik intussen heb

Afbeelding
En de volgende ochtend had ze hartjeskoekjes gebakken
Gebruikersavatar
AnimalsxDreamer
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
212
Lid geworden op:
zo 03 mar 2013, 21:19

Re: Mijn kleine hoekje ~ Het gewone leventje...

Give your love to me!

Afbeelding
Lotte is lekkere macaroni aan het klaarmaken

Afbeelding
De volgende ochtend heeft ze niks te doen voor haar werk en speelt ze een spelletje op haar tablet

Afbeelding
Afbeelding
'S avonds gaat ze naar een nachtclub, ze heeft de volgende dag toch vrij dus kan ze lekker lang fuiven. Rapael was er ook, en ondertussen zijn ze al goede maatjes geworden

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De volgende dag spreken ze samen af in een andere club, en ze kussen er op los. En Lotte vraagt hem ten huwelijk, en hij zegt ja! (Ik weet dat het snel gaat, maar het heeft wel een eindje geduurd voor Rapael echt romantische dingen toeliet, en ik maak niet altijd evenveel foto's waardoor het snel lijkt)

Afbeelding
Lotte is zo blij met haar droomman en de trouw, dat ze het pepervaatje in de macaroni laat vallen....

Afbeelding
Rapael werkt in de kunst-sector hij is al in rang 9! Daar was ik ook van geschrokken, en hij was flirterig en toen heeft ie een flirterig schilderij gemaakt

Afbeelding
En terwijl Rapael schildert, is Lotte bezig met schrijven. Allebei bezig voor het werk!

Afbeelding
En die avond is het vuurwerk in de slaapkamer!

Afbeelding
Lotte is zwanger!

Afbeelding
Dit geven ze dus als werkkledij aan een illustrator. Sexy....

Zoals ik al zei, alles gaat snel maar ik moet zelf ook wennen aan het spel. Ik speelde anders altijd sims 3 omdat ik 4 niks vond, tot ik het deze week nog een keertje probeerde. Net als bij de sims 3 zal de overgang in mijn foto's wel beteren
Gebruikersavatar
AnimalsxDreamer
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
212
Lid geworden op:
zo 03 mar 2013, 21:19

Re: Mijn kleine hoekje ~ Give your love to me! ~

Na lange afwezigheid laat ik weer eens iets van me horen. Ben ondertussen al 3 weken of iets bezig met een nieuwe familie. En ondertussen heeft mijn sim al een kindje, dat vandaag opgroeide tot kind. Ik zal ze aan jullie voorstellen. En terug proberen regelmatig te posten, maar dat kan ik niet beloven

Afbeelding
Dit is Fleur Bosman, ze werkt zoals je ziet in de wetenschap

Afbeelding
Eventjes de collega's hersenspoelen...

Afbeelding
En ze heeft zo'n ding gemaakt waarmee je buitenaards contact kan zoeken. Dat deed ze en plots stonden er 5 (en later 6) aliens in mijn huis

Afbeelding
Hier is de vijfde alien

Afbeelding
Jana toen ze net uit bed kwam, ze is zelfverzekerd. Dit is dus Fleur's dochter, ze heeft een relatie met Wout. Ontmoet op het werk, alleen heb ik nog geen foto van Wout

Afbeelding
Fleur werkte al een tijdje aan een raket, en ze is bijna klaar!

Afbeelding
En toen was de raket klaar! Fleur gaat een ruimtereisje maken :)

Afbeelding
Lancering!

Afbeelding
Jana speelt piano, ze was bij haar vriendin Olivia aan het spelen trouwens
Gebruikersavatar
AnimalsxDreamer
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
212
Lid geworden op:
zo 03 mar 2013, 21:19

Re: Mijn kleine hoekje ~ Give your love to me! ~

Afbeelding
Jana haalt een grap uit met het vriendinnetje waar ze aan het spelen was

Afbeelding
Afbeelding
Kip op de barbecue maken

Afbeelding
Wout aan het gamen, hij speelt BlikBlok

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In het weekend gaan het gezinnetje een dagje naar het park, waar vooral Jana zich erg goed vermaakt

Afbeelding
Jana knuffelt met haar teddybeer

Afbeelding
En na een leuk weekend snel weer aan het werk!

Afbeelding
Jana speelt met haar poppenhuis

Afbeelding
Bevalling!

Afbeelding
Oke, lijkt me niet gezond...

Afbeelding
Afbeelding
En toen werd Kim geboren! Wout is alien, en Kim heeft dat blijkbaar meegekregen van haar papa

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie