Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

43 berichten • Pagina 1 van 3

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

He's gone on SN

nou, wie ken het niet? hier powst ik creaties van de sims 4! het kunnen sims en huizen zijn! :thumbup

mijn eerste snel gebouwde huis :P
Afbeelding
als je goed kijkt, zit mijn sim (met dat blauwe haar) te kletsen met een vreemde. tja, ze klopte aan de deur, letterlijk. :P

edit: de tv is aan, en ik de reclame van de sims 4 was erop! (de nederlandse stem is gelukkig niet Mongolisch..) :laugh

Laatst gewijzigd door Gast0698 op ma 04 mei 2015, 20:14, 7 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Knoetiee's dingetjes!

Mooi huis :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Knoetiee's Sims 4 dingetjes! New house. 7/9/2014

^dankjewel!

New house.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
ik heb ook nog een kinderkamer maar die is nog niet af.. want ik begin nu pas met het spelen met het gezin. :)

voor mensen die intresse hebben in deze villa (:P) hij staat in de gallerij, ik heet daar gewoon Knoetiee. alleen is de eerste foto op de gallerij raar, ik weet niet hoe dat komt..

edit: ik heb de keuken een beetje veranderd, ik wist sommige dingen nog niet en dus vond ik het zo mooier:
Afbeelding

Laatst gewijzigd door Gast0698 op zo 07 sep 2014, 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten