Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

53 berichten • Pagina 2 van 3

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het leven van Olivia Marathon Hfst.8: pag. 1 onderaan

Gelukkig niet. :p
Hoofdstuk 9: 03-01-2015

Afbeelding
Na het museum bezoek kleed Olivia zich om en besluit naar de lounge te gaan om nieuwe mensen te ontmoeten. Eenmaal daar wil ze chips bestellen, maar omdat er nog niemand aan de bar staat, gaat zij er staan en al snel wordt er bij haar besteld.

Afbeelding

Afbeelding
Niet lang erna komt er toch een beroepsmixoloog aan de bar staan, waardoor ze toch de chips bestellen kan en die ze dan ook gretig naar binnen werkt.
V dank je. Bas, moest natuurlijk bar zijn.

Laatst gewijzigd door charlotte op za 03 jan 2015, 13:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Dagboek - Olivia Marathon Hfst.9: pag. 2 (03-01-2015)

Nu ik tijd heb update ik elke dag, maar zodra ik weer moet werken update ik op mijn vrije dagen.

Hoofdstuk 10: 04-01-2015

Afbeelding
De volgende dag staat Olivia vroeg op om te gaan schilderen. Ze schildert als beroep, maar ze vind schilderen ook gewoon leuk.

Afbeelding

Afbeelding
Ze begint toch honger te krijgen na een hele tijd geschilderd te hebben en besluit vistaco's te maken.

Afbeelding
Die ze vervolgens met smaak opeet.

Afbeelding
Na de lunch merkt ze dat de wc hoognodig schoongemaakt moet worden. Ze maakt hem daarom voor ze er gebruik van maakt eerst schoon. Bah.

Afbeelding
Nu raakt Olivia door te schilderen niet alleen geïnspireerd, maar ook zelfverzekerd. Hier zie je haar eerste zelfverzekerde schilderij.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Dagboek - Olivia Marathon Hoofdstuk. 10: pag. 2 (04-01-2

Dank je. :knuffel

Hoofdstuk 11: 05-01-2015

Afbeelding
Na haar schilderij verkocht te hebben gaat Olivia tuinieren. De planten moeten hoognodig water krijgen en gewied worden. Ook kan ze weer een aantal planten oogsten.

Afbeelding

Afbeelding
Ze kan het toch maar niet uit haar hoofd zetten dat ze ooit zo stom was de verkeerde weg te kiezen. Ze besluit op nieuw de bijzondere boom te onderzoeken. Dit keer nam ze wel de goede paden.

Afbeelding
Dit keer kwam ze in een prachtig natuurgebied. Ze loopt naar een omgevallen stam en ze vond een zeer zeldzame kikker.

Afbeelding
Hier zie je hoe mooi de omgeving is.

Afbeelding

Afbeelding
Ook besluit ze te gaan vissen. Al direct vangt ze een schorpioenvis.

Afbeelding
Na een tijdje heeft ze er genoeg van en besluit ze weer naar huis te gaan.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Dagboek - Olivia Marathon Hoofdstuk. 11: pag. 2 (05-01-2

Excuses voor de powerpost trowens. :$
Ik plaats vandaag alvast de update voor morgen, omdat ik er morgen geen tijd voor heb, omdat ze mijn meterkast komen vervangen.

Hoofdstuk 12: 06-01-2015(morgen)

Afbeelding
Olivia heeft een jongen(Rafael de Boer) die ze laatst in het park heeft ontmoet uitgenodigd om bij haar thuis langs te komen. Ze spraken elkaar eerst aan tafel om elkaar beter te leren kennen. Het klikt goed.

Afbeelding
Waarna ze een zeer gezellig gesprek voeren over andere dingen dan kennismakingsonderwerpen.

Afbeelding
Helaas was het voor hem tijd om te gaan. Olivia merkt dat nu haar fornuis hard nodig een schoonmaakbeurt moet krijgen.

Afbeelding
Daarna gaat ze zoals elke dag Schilderen, ook omdat het een dagtaak voor een promotie is.

Afbeelding
Ze besluit daarna te gaan joggen, waardoor ze energiek word.

Afbeelding
Waarna ze een eiwitrijk gerecht gaat klaarmaken als avondeten.

V dank je. :knuffel

Laatst gewijzigd door charlotte op ma 05 jan 2015, 21:38, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Dagboek - Olivia Marathon Hoofdstuk. 12: pag. 2 (06-01-2

Extra update.

Hoofdstuk 13: 06-01-2015 (extra)

Afbeelding
Olivia heeft buiten Rafael ook nog een vriendin Saar Groen. Ook daar klikt het goed mee. En ze praten over verschillende onderwerpen.

Afbeelding
Als Saar weg is kleed Olivia zich om en gaat planten oogsten. Ze heeft al een aantal verschillende planten. Waaronder een granaatappelboom die ze heeft opgevist.

Afbeelding
Haar grote trots en mooiste schilderij die ze ooit heeft gemaakt. Ze heeft hem een plekje gegeven in de huiskamer. Ze vind het zonde om dit schilderij te verkopen aan een verzamelaar of galerie.

Afbeelding
Daarna gaat ze verder met haar planten en geeft ze water.

In de volgende up: krijgen Rafael en Olivia elkaar?

Laatst gewijzigd door charlotte op do 08 jan 2015, 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Dagboek - Olivia Marathon Hoofdstuk. 13: pag. 2 (06-01-2

Hoofdstuk 14: 07-01-2015

Afbeelding
Olivia en Rafael zwemmen samen gezellig in het zwembad. Eerst waren ze gewoon goede vrienden, maar hun vriendschap is uitgegroeid tot liefde. Van goede vrienden zijn ze nu tortelduifjes.

Afbeelding
Na het zwemmen is het zover: hun eerste kus. Olivia vraagt Rafael of hij bij haar in wil trekken en hij gaat akkoord. Ze wonen nu officieel samen en hij nam een kapitaal van §20.000 mee.

Afbeelding
Om te vieren dat Rafael en Olivia nu bij elkaar wonen, omhelzen ze elkaar innig. Waarna Olivia hem direct daarna vaste verkering vraagt. En hij zegt ja.

Afbeelding
Rafael is een handige jongen. De kraan van de gootsteen in de keuken is kapot en hij repareert hem moeiteloos.

Afbeelding
Waarna hij zo attent is om ook de vloer nog even te dweilen. Olivia en Rafael passen goed bij elkaar en doen het huishouden samen.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Dagboek - Olivia Marathon Hoofdstuk. 14: pag. 2 (07-01-2

MEDEDELING: vanaf hier plaats ik de foto's vanaf een andere site, omdat bij photobucket de screens door elkaar kwamen te staan en dat is lastig met screens plaatsen in het dagboek.
Hoofdstuk 15: 08-01-2015

Afbeelding
Rafael moet voor zijn werk spelletjes spelen. Hij heeft een baan in de ICT. Toch heeft hij ook veel tijd om door te brengen met Olivia.

Afbeelding

Afbeelding
Als Olivia van haar werk komt, gaat ze altijd bij Rafael op de bank zitten. En het is bijna altijd romantisch.

Afbeelding
Maar ze zoenen niet de hele tijd hoor. Ze zitten ook vaak gewoon naast elkaar tv te kijken zonder elkaar aan te raken.

Afbeelding
NA het tv kijken staan ze op en geeft Rafael Olivia een heel erg lief compliment.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Dagboek - Olivia Marathon Hoofdstuk. 15: pag. 2 (08-01-2

Hoofdstuk 16: 09-01-2015

Afbeelding
Dan gebeurt er iets onverwachts. Rafael gaat door zijn knieën en haalt iets uit zijn broekzak.

Afbeelding
Het is een ring. "Lieve, lieve, Olivia. Wil je met mij trouwen en voor altijd de mijne zijn?" vraagt hij en geeft de ring aan Olivia.

Afbeelding

Afbeelding
Olivia doet hem om haar vinger en kijkt er vol ongeloof en blijdschap er naar. "Ja, Rafael. Ik wil met je trouwen en voor altijd de jouwe zijn."

Afbeelding

Afbeelding
Deze screens behoeven denk ik geen onderschrift.

Afbeelding
Nadat ze elkaar hebben gezoend, springt Olivia in Rafaels armen.

Afbeelding
Die zelfde avond ontdekt Olivia dat ze in verwachting is van een kindje.

Volgende up: de (besloten) bruiloft.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Dagboek - Olivia Marathon Hoofdstuk 16: pag. 2 (09-01-20

Hoofdstuk 17: 10-01-2015

Afbeelding
Voordat Olivia en Rafael in het huwelijksbootje stappen, gaat Olivia eerst een taart bakken voor de bruiloft.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Eerst geeft Rafael aan Olivia de trouwring. "Wil jij Olivia, met mij trouwen in voor en tegenspoed tot de dood ons scheid?" vraagt Rafael. "Ja, dat wil ik." antwoord Olivia. Waarna Olivia bij Rafael het zelfde doet en ook hij zegt ja.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Daarna zoenen Rafael en Olivia elkaar als echtgenoten en als toekomstige ouders.

Afbeelding
Na bijna tien minuten zoenen, laten Olivia en Rafael elkaar uiteindelijk los en snijdt Olivia de taart aan.

Afbeelding
Waarna zij een stuk pakt en de eerste hap van de taart geeft ze aan Rafael, die het met smaak opeet. En Rafael geeft een eerste hap aan Olivia die het zelfde doet.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie