Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

154 berichten • Pagina 2 van 8

Tijger
Mest analist Mest analist
Berichten:
649
Lid geworden op:
zo 31 aug 2014, 16:19

Re: Chanel en Bill ~~~Aflevering 5 pag 2

Iedereen nogmaals bedankt voor de leuke reacties. :D

Aflevering 5

Wat gebeurde er de vorige keer?

Ference het zoontje van Chanel en Bill werd ontvoerd door een psychopaat. Chanel, Bill en tante Abby waren er kapot van.

Chanel en Bill gingen naar Ference zoeken terwijl Abby op Terra bleef passen.

Ondertussen in het huis van Sharon Noorderlicht.....
Afbeelding

Wat ben ik blij dat ik dit kindje heb eindelijk.... zegt Sharon.

Ik kan voorlopig nog niet met je naar buiten kleintje. Dadelijk wordt je herkend. Ik moet je ook maar eens een naam gaan geven ook al hebben die mensen waar ik je van gestolen heb je al een naam gegeven.. Hmmm wat dacht je van Dustin?. Ja Dustin is een mooie naam Dustin Noorderlicht. lacht Sharon gemeen.


Afbeelding

Ik kan niet meer Bill huilt Chanel ik wil Ference terug ons gezin is niet meer compleet. Hoe gaat dit verder? Ik ben er echt kapot van ik kan niet eten niet slapen niks.


Afbeelding

Het komt echt wel goed lieverd zegt Bill hoop ik dan tenminste denkt hij erachteraan.
Afbeelding

Kom we gaan op de bank zitten we moeten een plan bedenken om Ference terug te vinden.

Ja maar wat dan lieverd? We moeten..... we moeten... Ik weet het gewoon niet meer zegt Chanel.

Ik weet het zegt Bill we moeten flyers maken met dat Bill ontvoerd is.


Afbeelding

Ja dat is een briljant idee zegt Chanel ik ga er meteen aan beginnen.

Chanel begint meteen aan de flyers...

Afbeelding

Haaaaaaaaaaaaa haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tsjoewhhh niest Bill.
Afbeelding
WTF... Bill in hemelsnaam ik schrik me dood zegt Chanel.

Sorry lacht Bill ik moest niezen. Ik merkte het zegt Chanel.

Afbeelding

En zo komt de flyer eruit te zien.


Afbeelding


Kijk haar toch lekker slapen schat zegt Bill.

Ja ik zie het lieverd maar het doet me zoveel pijn. ik wil Ference ook bij me hebben.

Zou hij nog in leven zijn? zegt Chanel.

Afbeelding
Ik weet het niet lieverd ik weet het niet zegt Bill met tranen in zijn ogen.



We gaan even naar Sharon Noorderlicht.

Afbeelding

Jij bent en blijft alleen van mij lacht Sharon gemeen. Niemand neemt me jouw af als ze dat doen. Dan..... dan.... nou lezers dit mogen jullie zelf invullen.


De volgende keer...

Gaat de zoektocht naar Ference verder en krijgen Chanel en Bill hulp van Snow en Nathalia Matthews-Vanilla. Zullen ze Ference ooit terug vinden?

Laatst gewijzigd door Tijger op ma 02 feb 2015, 17:26, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Tijger
Mest analist Mest analist
Berichten:
649
Lid geworden op:
zo 31 aug 2014, 16:19

Re: Chanel en Bill ~~~Aflevering 6 pag 2

Hier issie dan eerder dan gepland de nieuwe up :D

Graag wil ik al mijn lezers en stille lezers bedanken dat jullie mijn dagboek lezen ontzettend bedankt :D.
Verder wil ik jullie mededelen dat deze up een samenwerking is met Jessica Griffel.

Zij heeft de tekst van Snow en Nathalie verzorgt :D

Bedankt Jess voor alle tijd en moeite die je in deze up gestoken hebt en ook dat je Snow en Nathalia hebt nagemaakt in de sims 4 :DNogmaals dank :D We hopen dat jullie van deze up genieten :D

AFLEVERING 6

Wat gebeurde er de vorige keer?
Chanel en Bill zijn nog steeds op zoek naar hun ontvoerde zoontje Ference.

Afbeelding
Hee, wij zijn Nathalia Matthews en Snow Vanilla. We zijn al heel lang beste vriendinnen en lossen graag mysteries op. Samen wonen we in dit gezellige huis.

Afbeelding
Laten we jullie iets meer over ons vertellen. Nathalia hier, zij is op familie gericht, netjes en een boekenwurm maar ze is ook een smaaksensatie. Ze wil graag een meesterkok worden. Snow is weer ambitieus, op familie gericht en een boekenwurm maar ze is ook een dromer. Ze wil graag een succesvolle auteur worden.

Afbeelding
Nathalia en Snow zaten gezellig op de bank te kletsen over vanalles en nog wat toen Snow plots met een idee kwam. “Zullen we onze nieuwe buren een bezoekje gaan brengen, dan ontmoeten we wat nieuwe mensen in de buurt.” zei Snow enthousiast. Nathalia keek haar vriendin twijfelend aan maar stemde vervolgens in. “Oké, laten we beginnen met onze buurvrouw.” zei Nathalia lachend.

Afbeelding
En zo gingen ze op weg naar de buurvrouw. “Wat een leuk huisje zeg.” zei Nathalia geïntereseerd tegen Snow. Snow knikte en liep door naar de trapjes.

Afbeelding
Eenmaal op de veranda klopten ze aan. Nathalia duwde Snow iets te enthousiast op zij en klopte op de deur. “Wat doe jij nou?!” riep Snow geschrokken. Nathalia keek haar vriendin verontschuldigend aan, en Snow glimlachte accepterend.

Afbeelding
De buurvrouw opende de deur en stelde zich voor. “Hallo, ik ben Sharon Noorderlicht.” Wat komen jullie doen?” vroeg de vrouw argwanend. Nathalia en snow keken de vrouw onderzoekend aan. “Ik ben Nathalia Matthews en dit is mijn beste vriendin Snow Vanilla, wij zijn jullie nieuwe buren en we wouden even kennis komen maken.” zei Nathalia vriendelijk. De vrouw liet hen binnen. Nathalia en Sharon kletsten gezellig.

Afbeelding
Terwijl de huisgenoot van Sharon aan het eten was maakte ook Snow een praatje met de buurvrouw, ze hadden het over kinderen. “Ik heb net een kindje gekregen, hij heet Dustin, willen jullie hem zien?” vertelde Sharon plots. Nathalia en Snow knikten enthousiast en volgden Sharon naar de slaapkamer.

Afbeelding
Verheugd stond Snow bij het babytje te kijken. wat een lieverdje was het toch dacht ze.

Afbeelding
Terwijl Sharon en Nathalia nog een praatje hielden over kinderen, liep Snow naar het wiegje toe. “Wat een schatje, Sharon. Nathalia kom eens kijken.” zei ze vervolgens enthousiast. Nathalia stond op en ging naar Snow staan.

Afbeelding
“Je hebt gelijk, Snow het is echt een schatje.” zei Nathalia met een glimlach. Ze kirde nog wat tegen de baby en Snow schoot in de lach, omdat het zo grappig klonk. “Mag ik hem vasthouden?” vroeg Snow vervolgens.

Afbeelding
Toen Snow geen antwoord kreeg, zag ze dat Sharon was gaan slapen. Ze pakte het babytje en wiegde hem zacht heen en weer. Nathalia kwam zacht naar haar toe lopen en zei dat het tijd was om te gaan. Ze legde Dustin terug in zijn wiegje en liep samen met Nathalia naar huis.

Afbeelding
Terwijl ze door de stad liepen, kwamen ze plots een flyer tegen. Ze stopten voor de flyer en lazen geschrokken wat er op stond. "Er is een kindje vermist in de buurt, Ference Spencer." zei Nathalia tegen Snow. Snow bekeek de foto beter en werd nog witter dan ze al was, ze herkende het babytje.

Afbeelding
"Nathalia, volgens mij is dat die baby waar ik onze buurvrouw mee zag, hoe heet ze ook alweer?" zei Snow vervolgens.

Afbeelding
“Sharon Noorderlicht, bedoel je?” vroeg Nathalia. Snow kon niet meer dan knikken. “We moeten de ouders van het kindje bellen, Nath.” zei Snow resoluut. Het eerste wat ze de volgende ochtend deden was de ouders van Ference bellen.

Afbeelding
De flyer lag op tafel, zodat ze het nummer zouden hebben om de ouders te kunnen bellen. Snow zat te dubben over hoe ze het aan de ouders moest brengen en Nathalia bleef maar dingen bedenken om aan de ouders van kindje vertellen. “Nath, alsjeblieft ik probeer zelf ook te bedenken wat we tegen de ouders kunnen zeggen.” zei Snow licht geirriteerd. Nathalia keek haar verontschuldigend aan en dacht in stilte verder.

Afbeelding
“Ik heb het!” riep Nathalia plots. Snow schrok op uit haar gedachten en keek Nathalia vragend aan. “Ik weet wat ik ga zeggen tegen de ouders van het kindje.” legde ze snel uit en pakte vervolgens haar telefoon en toetste het nummer in. “Hij gaat over.” zei ze zacht.

Afbeelding
“Met Chanel Spencer?” zei een vriendelijke stem aan de andere kant van de lijn.
“Hallo, u spreekt met Nathalia Matthews en Snow Vanilla, we moeten u iets vertellen over uw kindje.” zei ze met een trillende stem.

Terug bij Chanel en Bill

Afbeelding

Serieus? is dit een slechte grap? We komen er direct aan.

Afbeelding
BILL!!!!!! schreeuwt Chanel. Kom snel een vrouw genaamd Nathalia belde net zij en haar beste vriendin Snow hebben Ference gevonden.
Echt waar? ik .... ik ... kom we gaan...
Houdt er wel rekening mee dat het ook niet zo kan zijn he schat zegt Bill.
Ja tuurlijk schat maar schiet nou op ik wil weten of het Ference is.
'Wacht even zegt Bill ik bel even Abby op of ze op Terra kan passen.

Afbeelding
Hallo Ab,
Hey Bill hoe is het?
Met mij goed hey luister kun jij snel hiernatoe komen?
Ja natuurlijk. wat is er?
Dat leg ik je hier wel uit. ik ben onderweg zegt Abby.
Nou vertel wat is er? Chanel kreeg net een telefoontje van ene Nathalia zij en haar beste vriendin Snow hebben Ference gezien? WAT ZEG JE? omg dat is geweldig zegt Abby,
Wacht even Abby we weten het niet zeker he,
Nee dat snap ik zegt Abby nou schiet op wat sta je hier nou nog te wachten ga ernaartoe
Waar moeten we naartoe? vraagt Bill aan Chanel
''Naar Nathalia en Snow zei wonen naast die vrouw die Ference heeft kom op


Weer bij Nathalia en Snow

Afbeelding
“Welkom, Chanel en Bill. Wij zijn Nathalia en Snow, en ik hoop dat we jullie niet al te zeer hebben laten schrikken.” zei Nathalia vriendelijk. Ze zag dat de vrouw hoogzwanger was, en wilde niet de oorzaak zijn van een catastrofisch einde van de zwangerschap.


Bill en Chanel

'' Ohh ik vind het zo spannend schat fluistert Chanel wat als het Ference niet is?

''Ssssttt ik weet het niet lieverd antwoord Bill

Afbeelding
“Ik denk dat het langzaam tijd wordt om onze buurvrouw een bezoekje te brengen, dat gemene wicht dat ze is.” zei Snow woedend, Nathalia keek haar vriendin verbaasd aan. Snow keek Nathalia woest aan, ze was dan wel niet woest op haar vriendin maar op haar buurvrouw. “Wie ontvoerd er nu zomaar een kind?! Dit is ongelooflijk! Ik kan haar wel wat aandoen!” riep ze nog woedender. Nathalia gebaarde naar Snow dat ze moest kalmeren en ging hen toen voor naar de buurvrouw, dit kon nog eens een leuk bezoekje worden.
Bij Sharon

Afbeelding
Bill en Chanel lopen gelijk door naar het wiegje van de baby en kijken of het inderdaad Ference is. Plots staat Sharon achter ze.

Afbeelding
“Wat doen jullie hier?” vraagt Sharon boos. “Wij komen ons kind ophalen dat jij ontvoerd hebt.” zegt Chanel zacht, terwijl Bill Ference uit het wiegje pakt.

Afbeelding
“Jij krijgt Dustin niet, hij is van mij! Van mij, hoor je!” schreeuwde Sharon woedend. Snow werd naar mate ze langer in dit huis was geïrriteerder en geïrriteerder en voor dat iemand kon reageren barstte de bom. “Jij, jij psychopatische tuthola die je bent, dat kind is niet van jou!” gilde Snow woest. Geschrokken keek het gezeldschap naar Snow. “Ference, hoort thuis bij zijn echte ouders, bij Chanel en Bill en niet bij zo’n psychopaat als jij!” gilde ze verder, niet doorhebbend dat de rest geschokt was door haar gedrag. “Als je Ference nu niet teruggeeft, bel ik per direct de politie. Nee ik weet wat beters, ik breng je persoonlijk naar het gesticht! Dat is waar iemand als jij thuis hoort!” raasde ze verder. “Waar bemoei jij me mee! Gestoord mens, je weet dondersgoed dat dit geen Ference is maar Dustin!” gilde Sharon woest. Snow staarde haar ongelovig aan. “Jij gelooft echt in je eigen leugens hé! Dit is het kind van Chanel en Bill en dat weet je verdomde goed!” riep ze terwijl ze een stap dichter bij zette en de kraag van Sharon beet greep. “Je geeft Ference NU terug aan Chanel en Bill of het zal je bezuren!” siste ze met vuurspuwende ogen.

Afbeelding
Angstig probeerde Sharon zich los te wurmen uit Snow’s greep. Toen ze los was rende ze snel naar het wiegje en pakte Ference eruit en gaf hem zonder verder nog wat te zeggen aan Chanel. Snow keek Sharon nog een keer woedend aan en draaide zich om. “Laten we gaan, we zijn klaar hier.” zei ze vervolgens kalm en liep het huis uit. Toen het gezelschap weg was liep Sharon woest naar buiten en schopte de vuilnisbak om. “Ik zal die twee wichten van hiernaast krijgen.” zei ze met een valse grijns.

Weer terug bij Chanel en Bill

Afbeelding

Wat fijn dat we je weer terug hebben kleintje zegt Chanel blij.

Ik had nooit gedacht dat we je....dat we je.... Ik wil er niet meer aandenken het is verleden tijd zegt Chanel.

Inderdaad schat je hebt helemaal gelijk heerlijk om weer met z'n vieren te zijn zegt Bill.

Je zusje heeft je ook ontzettend gemist zegt Bill tegen Ference.

Uhmm Bill we zijn met z'n vijven hoor zegt Chanel.

Ik ben zwanger weet je nog? lacht Chanel.

Ja maar ik was het even vergeten omdat ik zo gelukkig ben zegt Bill.


De volgende keer.

Wat zal Sharon doen met Nathalia en Snow?, zullen Snow Nathalia, Bill en Chanel vrienden blijven?

Wordt het 3e kindje van Chanel en Bill geboren.

Krijgt Chanel een nieuw kapsel.

Laatst gewijzigd door Tijger op di 03 feb 2015, 17:22, 3 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie