Proloog
![Afbeelding](https://i824.photobucket.com/albums/zz168/annafb/c6950eb1-84a9-4492-818f-b8b156fbaab6_zpsddf1810b.png)
"Alix? Alix, hoor je me?", een vage stem klinkt op de achtergrond. "Alix, je moet wakker worden! Kom bij bewust zijn."
Het licht wordt langzaam steeds duidelijker als ik mijn ogen probeer te openen. Het voelt alsof er een spotlight op mij geschenen staat. Zodra het licht mijn ogen binnen kom sluit ik ze meteen weer. Wat zag ik? Een lege kamer. Donkere, eindeloze muren.
"Oh, gelukkig! Je komt eindelijk bij. Weet je..", zijn stem wordt onderbroken door luid gekraak en een schrille radio-stem.
"ATTENTIE, ELIAH EN ALIX. DIT IS HET EINDE VAN JULLIE.. UHM.. ZIJN. EEN NIEUW BEGIN KOMT ERAAN. JULLIE TEST BEGINT NU."
Einde proloog
Hey guys, ik ben weer terug van lang weg geweest en de helft kent me waarschijnlijk niet meer, maar sinds ik de sims 4 heb ben ik weer enthousiast aan het simsen en tevens wil ik weer het schrijven oppakken. Dus dit is het eerste dagboek wat ik in jaren schrijf.
Het is gebaseerd op de Settlers Challenge die ik ga proberen volledig uit te voeren.
Soo.. I hope you like it!
![:) :)](./images/smilies/msp_smile.png)
Ps. Sorry van de niet zo geweldige kwaliteit, mijn computer kan het anders niet aan.
Hoofdstukken
- Proloog
- Hoofdstuk 1
- Hoofdstuk 2
- Hoofdstuk 3
- Hoofdstuk 4
- Hoofdstuk 5
- Hoofdstuk 6
- Hoofdstuk 7
- Hoofdstuk 8
Laatst gewijzigd door Anna op zo 18 jan 2015, 16:28, 13 keer totaal gewijzigd.