Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

75 berichten • Pagina 1 van 4

Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

De wederopbouw - Hoofdstuk 8.

De wederopbouw

Proloog

Afbeelding
"Alix? Alix, hoor je me?", een vage stem klinkt op de achtergrond. "Alix, je moet wakker worden! Kom bij bewust zijn."
Het licht wordt langzaam steeds duidelijker als ik mijn ogen probeer te openen. Het voelt alsof er een spotlight op mij geschenen staat. Zodra het licht mijn ogen binnen kom sluit ik ze meteen weer. Wat zag ik? Een lege kamer. Donkere, eindeloze muren.
"Oh, gelukkig! Je komt eindelijk bij. Weet je..", zijn stem wordt onderbroken door luid gekraak en een schrille radio-stem.
"ATTENTIE, ELIAH EN ALIX. DIT IS HET EINDE VAN JULLIE.. UHM.. ZIJN. EEN NIEUW BEGIN KOMT ERAAN. JULLIE TEST BEGINT NU."


Einde proloog


Hey guys, ik ben weer terug van lang weg geweest en de helft kent me waarschijnlijk niet meer, maar sinds ik de sims 4 heb ben ik weer enthousiast aan het simsen en tevens wil ik weer het schrijven oppakken. Dus dit is het eerste dagboek wat ik in jaren schrijf.
Het is gebaseerd op de Settlers Challenge die ik ga proberen volledig uit te voeren.

Soo.. I hope you like it! :)

Ps. Sorry van de niet zo geweldige kwaliteit, mijn computer kan het anders niet aan.

Hoofdstukken
- Proloog
- Hoofdstuk 1
- Hoofdstuk 2
- Hoofdstuk 3
- Hoofdstuk 4
- Hoofdstuk 5
- Hoofdstuk 6
- Hoofdstuk 7
- Hoofdstuk 8

Laatst gewijzigd door Anna op zo 18 jan 2015, 16:28, 13 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: De wederopbouw

Ik ken jou nog wel! Jij had een dagboek 10G Visser en was de 'leider', bedenker' van Lost in the jungle :D Ik ben je echt nog niet vergeten :D

Het klinkt nu al heel leuk. Alleen snap de Settlers Challenge niet :sweatdrop
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: De wederopbouw

Wat leuk dat jullie me nog herkennen/jullie me je nog herinneren! Er is weinig meer over van de 'vorige generatie' om het zo maar te noemen. Maar dit is fijn om te horen aangezien in dagelijks actief was.

Ik ben blij dat jullie de proloog leuk/spannend vinden en ik ben zelf ook heel benieuwd hoe het gaat lopen. Het zal vanzelf duidelijk worden wat de challenge precies inhoudt!

Een eerste hoofdstuk volgt zo snel mogelijk, en misschien zelfs wel morgen! :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: De wederopbouw

Hoofdstuk 1.

Afbeelding
"ATTENTIE, ELIAH EN ALIX. DIT IS HET EINDE VAN JULLIE.. UHM.. ZIJN. EEN NIEUW BEGIN KOMT ERAAN. JULLIE TEST BEGINT NU." Mijn ogen schieten meteen open als de stem begint te praten. Ik kijk om me heen, maar ik zie niet waar het geluid mogelijk vandaan zou kunnen komen. Naast me staat een man, die ik helaas al lang ken, Eliah.
"Alix? Alix, wat was dat? Waar zijn we?", vraagt hij terwijl hij ook zoekend om zich heen kijkt.
"Zie ik eruit alsof ik een expert ben?", sus ik nog lichtelijk kalm.

Afbeelding
Het licht gaat plotseling uit en als het seconden later weer aan gaat staat er aan beide kanten een bed.
"En wat is nu de bedoeling? Wat moet je van ons? Laat ons eruit!", schreeuw ik. Zal ik naar een van de muren rennen? Ik sta op het punt om weg te rennen.
"Alix, doe normaal. We zitten vast, dat snap je toch? Ik denk dat ze willen dat we gaan liggen. Denk je dat er een andere uitweg is?"
"Hoe hebben ze ons te pakken gekregen? Wie zijn jullie?! Laat ons gaan!", schreeuw ik naar boven, alsof ik kwaad ben op een God. Maar wat moet ik anders? Wie stopt ons in een eindeloze kamer, Eliah en mij? Waarom Eliah? En waarom ik?

Afbeelding
"Laten we gaan liggen, Alix. Ik denk dat dat is wat ze willen," zegt Eliah terwijl hij al op de rand van het bed gaat zitten. "Gehoorzaam ze nou maar.."
"Moet jij nodig zeggen, jij hebt nog nooit iemand gehoorzaamd," snauw ik terug, maar volg toch zijn voorbeeld. "Wie je ook bent, wie jullie ook zijn, ik haat jullie! Als jullie me vermoorden dan zullen jullie er eeuwig voor boeten, dat zweer ik jullie!"
"PROCEDURE START IN 3.. 2.. 1..", en het licht gaat uit.

Afbeelding
Als ik mijn ogen open, zie ik een normale, ietwat kale slaapkamer. Waar ben ik in beland?

Einde hoofdstuk 1.

Duus.. Eerste hoofdstuk en nog steeds alles is vaag.. In het volgende hoofdstuk zal er wel iets meer duidelijk worden! :)

Laatst gewijzigd door Anna op do 06 nov 2014, 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie