Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Big Brother 2016

Big Brother is here..
and he's watching you..

Dames en heren,

Hier spreekt Big Brother. Binnenkort openen de deuren van mijn huis zich voor 26 mensen. Mensen uit het hele land. In ruil voor een verblijf in mijn huis schotel ik ze elke week een uitdaging voor. Door een uitdaging te winnen van andere bewoners kan er een beloning verdiend worden. Aan het eind van elke week wordt er iemand mijn huis uitgestuurd. De bewoner die het langst in mijn huis weet te blijven gaat naar huis met 1.000.000 euro. JIJ, kunt kans maken op deze geweldige prijs, maar dan moet je je wel op durven te geven voor Big Brother 2016!

Er is ruimte genoeg in het huis, want er zijn maar liefst 26 plekken beschikbaar. Net zoveel plekken in het huis als letters in het alfabet. Toeval? Natuurlijk niet. Alle bewoners die het huis mogen betreden hebben namelijk een andere letter waar hun voornaam mee start.

Wil je meedoen? Stuur dan een pb naar Mikese en wie weet zien we je snel in het Big Brother huis!
(In je PB vermeld je de voor- en achternaam van je Sim, beschrijf je het uiterlijk en verzin je een stukje over de achtergrond van je Sim. Hieruit moet in ieder geval blijken wat de opleiding, het werk etc. van je Sim is, hoe oud hij/zij is en waarom hij/zij mee wil doen.)

Beschikbare plekken:
A -
B -
C -
D -
E -
F -
G -
H -
I -
J -
K -
L -
M -
N -
O -
P -
Q -
R -
S -
T -
U -
V -
W -
X -
Y -
Z -
Afbeelding
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Big Brother 2016

LEuk idee. Ik ga meedoen. Ik neem aan dat jij de sims maakt? Ik stuur je binnenkort een pbtje met de gegevens.

Ik heb je een bptje gestuurd met de gegevens van mijn sim.

Laatst gewijzigd door charlotte op wo 30 dec 2015, 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Mavless
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
157
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 12:34

Re: Big Brother 2016

Mikese je bent terug!! Ik heb je echt gemist want de Gouden Kooi was nooit afgemaakt :cry maar ik snap het wel want volgens mij zat je midden in school of werk (?) verbeter me hoor als ik het niet goed heb.

MAAR IK GA ZEKEERRRR meedoen met Big Brother. Ik kijk het ook zelf, de Amerikaanse afleveringen :D
If you have a dream, follow it.
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Big Brother 2016

Week 1
Aflevering 1

Afbeelding
Zesentwintig nerveuze mensen stonden in een groot huis. Van de buitenkant had het er best luxe uitgezien, maar eenmaal binnen viel het behoorlijk tegen. Nu stonden ze met z'n allen in een grote ruimte waar slechts een keuken te vinden was. De zon ging langzaam onder en daarmee leek er een einde te komen aan de eerste dag van het Big Brother-avontuur. Maar niets was minder waar.. er stond de huisbewoners nog een lange avond te wachten.

Afbeelding
'Beste huisbewoners,' klonk een stem door de bijna lege ruimte. 'Welkom in mijn huis. Ik ben Big Brother en jullie zijn mijn nieuwe huisbewoners. Wanneer jullie het spel verlaten, verlaten jullie ook het huis en wanneer jullie het huis verlaten, verlaten jullie automatisch het spel. Overal hangen camera's, zodat ik jullie in de gaten kan houden en vanavond zal jullie eerste challenge beginnen.'

Afbeelding
De kandidaten luisterden aandachtig. 'Er zijn vijf ruimtes waar een woord wordt omgeroepen. Aan jullie de taak om in de goede ruimte te gaan staan. Na een uur zal ik controleren of dit gelukt is. Vijf huisbewoners horen in geen enkele ruimte thuis, zij gaan naar de isolatiecel. Wie deze kandidaten zijn moeten jullie ook zelf uitzoeken. Zoals jullie zien is het huis nog niet ingericht en is er slechts een keuken, een badkamer en de isolatiecel. Of jullie vanavond een bed hebben ligt aan het resultaat van deze challenge. De tijd gaat nu in, succes.'

Afbeelding
Een aantal huisbewoners vloog de trap af, sommigen schoten de hal door en weer een aantal maakte geen enkele indruk haast te hebben.

Afbeelding
In de ruimte waar Tatjana en Linda terecht kwamen werd om de drie seconden het woord 'schelp' herhaald. 'Misschien heeft het iets te maken met tropische vakanties? Ga jij graag op tropische vakanties?' vroeg Tatjana.

Tatjana Ringerd is een 25-jarige dame die op een reisbureau werkt. Ze woont samen met haar vriend, Jim, en haar hond Pebbles. Tatjana wil graag meedoen, omdat het haar een interessante uitdaging lijkt en ze het geld erg goed kan gebruiken.

'Ben je helemaal maf?!' snauwde Linda naar haar. 'Iedereen houdt van tropische vakanties. Denk je dat we met z'n allen in dezelfde ruimte moeten gaan lanterfanten?'

Linda Wijs is 28 en werkt op kantoor bij een bouwbedrijf. Ze heeft pasgeleden een huis gekocht met haar verloofde, Erika. Linda kan erg nors uit de hoek komen. Ze doet mee om de geldprijs binnen te slepen.

'Ho eens even, chagrijnig wijf,' snauwde Tatjana terug. 'Ik doe maar een voorstel. Als je het zo goed weet zoek je het toch lekker zelf uit?!' Boos beende Tatjana de ruimte uit.

Afbeelding
Een aantal huisbewoners had eigenlijk geen idee wat ze te doen stond. Hetty was één van de kandidaten. Ze besloot de anderen het werk te laten doen. Met z'n allen die kamers doorrennen zou echter toch geen zin hebben.

Hetty Bloem is 32 jaar en verkoopt knutselwerken en creaties via haar computer. Hetty is een bijzondere verschijning. Ze kleedt zich vaak donker en heksen zijn haar grote inspiratiebron. Ze doet mee om zichzelf te laten zien en de wereld te laten zien dat je gewoon jezelf kunt zijn, juist met allerlei poespas.

Afbeelding
'Foxy, Foxy, Foxy,' klonk er telkens door de ruimte waar sommige huisbewoners diep zaten na te denken. 'Ik begrijp er niets van,' zei Jane.

Jane West is één van de oudere kandidaten met haar 64 jaar. Jane werkt in het ziekenhuis als verpleegster. Haar man is jaren geleden al overleden en nu woont ze alleen, sinds haar drie kinderen het huis uit zijn. Jane doet mee aan Big Brother om de eenzaamheid een beetje te verdrijven en om te laten zien wat ze in haar mars heeft.

'Nou, meid, ik ook niet. Mijn naam is Michelle trouwens, de jouwe?'

Michelle Lijdewaard is 26 jaar net afgestudeerd aan de mode-academie. Ze heeft nog geen werk en stort zich daarom op het avontuur dat Big Brother heet. Michelle is vrijgezel.

Afbeelding
Diana herhaalde de woorden die ze in alle kamers had gehoord, maar veel wijzer werd ze er niet van. 'Foxy, schelp, brand, tv, quiz, foxy, schelp.. Bingo!'

Diana is 21 jaar en de jongste kandidaat. Ze studeert rechten en woont thuis bij haar ouders en twee oudere broers, Devon en Ricky. Diana kijkt graag eerst de kat uit de boom, maar als dit eenmaal gebeurd is wordt het een gezellige tante.. of een pittige dame.

Afbeelding
Diana was niet de enige die uitgevogeld had wat de opdracht moest zijn. Ook Gert had dit. 'Heb je een idee?' vroeg Jane nieuwsgierig. 'Ja! De woorden bestaan samen uit 21 letters en 5 mensen moeten naar een aparte ruimte. Dus 21 mensen moeten zich verdelen over 21 letters, die toevallig ook nog allemaal verschillend zijn. Dit kan geen toeval zijn!'

Gert de Wilde is 23 jaar en ontwikkelt computersystemen. Hij woont bij zijn ouders thuis en is enig kind. Gert de Wilde is zijn hele leven al een echte nerd, maar wil in het Big Brotherhuis graag een beetje uit zijn schulp proberen te kruipen.

'Dat is het ook niet!' zei Jane na even nadenken. Tot nu toe begonnen alle namen van de mensen die ik gesproken heb met een andere letter. Ik denk dat wij alle 26 een andere eerste letter van onze voornaam hebben.' 'Dus moeten we allemaal naar de kamer waar het woord wordt omgeroepen met onze letter erin.' 'Yes!' riep Jane enthousiast. 'Dit moeten we snel aan de anderen vertellen, Gert, we hebben nog maar tien minuten.'

Afbeelding
Gert snelde de trap af en vertelde het als eerst aan Michelle. Michelle bulderde het vervolgens de hele ruimte door.

Afbeelding
Jane kwam Yfke tegen in de keuken en vertelde haar wat zij en Gert ontdekt hadden. 'Dan moet ik naar Foxy! Ik zal het zo veel mogelijk anderen vertellen,' zei Yfke voordat ze wegliep.

Yfke is 41 jaar en verdient haar brood met het zetten van tattoeages. Ze is getrouwd met Bernard, maar heeft geen kinderen. Ze is een stoere chick en doet mee voor de kick.

Afbeelding
Na precies een uur klonk er een luid alarm door het huis. 'Huisbewoners, de challenge zit erop en ik ga controleren of jullie op de juiste plek staan. In de ruimte waar het woord 'schelp' werd omgeroepen moesten alle mensen staan wiens naam begint met een s, c, h, e, l of p. Zoals jullie volgens mij ontdekt hebben is er van elke letter maar één bewoner. Ik zie Simon, Charlotte, Hetty, Linda en Pet staan. Dit is correct.'

Afbeelding
'In de volgende ruimte werd het woord 'TV' omgeroepen. Tatjana en Victor, jullie staan goed. Als jullie ook de derde ruimte goed hebben verdienen jullie een loungegedeelte. Deze wordt meteen geïnstalleerd en ingericht, zodra ik de ruimte gecontroleerd heb. Jullie moeten alles goed hebben om ook een ingerichte slaapkamer te winnen.'

Afbeelding
'De ruimte waar 'Brand' werd omgeroepen moet gevuld zijn met Bert, Rick, Antje, Nick en Diana. Dit klopt ook, dus jullie hebben de loungeruimte binnen gesleept. Begin maar met bouwen Big Brotherteam!'

Afbeelding
'Quin, Uri, Ian en Ziara, jullie staan in de ruimte waar het woord 'Quiz' werd omgeroepen. Ook juist!'

Afbeelding
'Het laatste woord dat werd omgeroepen was 'Foxy'. Ik zie staan.. Francine, Oliver, Xess en Yfke. Als de overgebleven kandidaten in de isolatiecel staan hebben jullie gewonnen en wordt de slaapkamer gereed gemaakt voor vanavond.'

Afbeelding
'En ja hoor, de laatste vijf bewoners staan allemaal in de isolatiecel. Michelle, Gert, Jane, Kyle en Winanda. Breng die bedden maar naar boven!' Door het hele huis klonk gejuich. 'MAAR!' zei Big Brother opeens. 'Het is nog niet afgelopen. Ik heb nog een houseleader nodig om een aantal belangrijke zaken aan over te laten. Meestal wordt de houseleader gekozen door middel van een challenge. Vandaag niet. Jullie pakken zo het stemkastje datje gekregen hebt bij binnenkomst en klikt de naam aan van diegene die jij vindt dat houseleader van week 1 moet worden. Jullie hebben een minuut om te kiezen.'

Afbeelding
Terwijl de nieuwe loungeset geïnstalleerd was en het Big Brotherteam de slaapkamer begon klaar te maken stonden de huisbewoners voor een lastige keuze. Na een minuut was deze door iedereen gemaakt. 'Huisbewoners, de eerste houseleader is geworden..'

Afbeelding
'Jane!' Er verscheen een grote glimlach op Janes gezicht. 'Jane, omdat jij houseleader bent zal ik deze week enkele zaken door jou laten beslissen. Jij bent dit slechts voor week één. Je bevindt je nu in de isolatiecel, onprettige ruimte nietwaar?' Jane knikte. 'Hier zullen vijf van de huisbewoners vannacht overnachten en jij bepaalt wie!' De glimlach op Janes gezicht veranderde in een triestige blik. 'Oh jee, dat kan ik toch niet? Ik ken nog niet iedereen!' 'Daarom krijg je een uur om de rest wat beter te leren kennen, daarna zal ik je laten kiezen.'

Afbeelding
De sfeer in het huis was vreemd. Mensen probeerden elkaar te leren kennen, maar niemand wilde weg. Slijmen bij Jane of was dat te opvallend? Bij Jane uit de buurt blijven zodat ze je naam niet wist of zou ze je dan juist die nare ruimte in sturen?

Afbeelding
'Jane, je tijd is om,' zei Big Brother. Jane schrok er van. 'Pak je stemkastje en selecteer vijf bewoners. Let op! De vijf bewoners die je kiest brengen de nacht door in de isoleercel en morgen komen er slechts vier uit. Het publiek zal kiezen wie van deze huisbewoners moet vertrekken.' 'Nou, het spijt me alvast,' zei Jane een beetje onzeker en ze pakte haar stemkastje. 'Dankjewel, Jane. Jij hebt naar de isoleercel gestuurd: Tatjana, Uri, Linda, Oliver en Ian. Jullie mogen via de hal naar de cel lopen.'

Afbeelding
'Wat een bullshit!' riep Linda kwaad. 'Houd je bek toch,' zei Tatjana geïrriteerd. 'Het komt door onze ruzie, wedden? Dat heeft ze gehoord.' 'Ladies.. Ladies..,' zei Uri, 'keep it cool. Doe rustig.'

Uri Achter is 39 jaar en getrouwd met Vanessa. Hij werkt als psycholoog en heeft twee dochters, Moon en Sun. Uri doet mee, omdat hij het een interessant experiment vindt en benieuwd is hoe elk individu zich in een groep gedraagt.

'Nou, ik vind dit allemaal tien keer niks. Wat heb ik fout gedaan, dan? Die Jane is niet goed snik,' zei Ian gefrustreerd.

Ian Tishdale een 25-jarige voetbalspeler. Hij heeft verschillende vriendinnetjes gehad, Jill is zijn huidige vriendin. Ian doet mee omdat zijn voetbalcarrière ten einde loopt, maar hij toch graag in the picture wil blijven staan.

Afbeelding
'Oh, jongens, jongens, wat nu dan toch weer? Waarom dan? Jeetje, wat een ellende.'

De somberste kandidaat van deze editie zal Oliver de Roos zijn. Hij is 30 jaar en werkt als computermonteur. Hij woont bij zijn moeder en doet mee, omdat zijn moeder hem gedwongen heeft.

'Beste huisbewoners, ik wens jullie een goede eerste nacht in het Big Brotherhuis toe, maar let op.. Big Brother is watching you.'
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Big Brother 2016

Zoals jullie zien heb ik het iets anders gedaan. 26 kandidaten was niet helemaal realistisch, dus heb er zelf 26 gemaakt. Sorry voor de mensen die zich opgegeven hadden!
Jullie kunnen nu stemmen op wie er WEG moet door mij een PB te sturen.

En natuurlijk ben ik heel benieuwd.. Heb je al een favoriet?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie