Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Het huis!

Het huis is een real life soap serie over 3 mannen en 3 vrouwen.
6 totaal verschillende sims die in het echte leven waarschijnlijk nooit vrienden zouden worden moeten samen leven onder 1 dak. Hoe brengen ze het er vanaf? Worden er vriendschappen voor het leven gesmeden, bloeit er liefde op of zal er chaos en ruzie ontstaan?

Even voorstellen:

Eva van der Wal

Afbeelding

Muzikaal Genie

Creatief
Muziek liefhebber
Snob

Mike Prins

Afbeelding

Grappenmaker

Onhandig
Zelfverzekerd
Grapjas

Sienna van Gent

Afbeelding

Meesterkok

Fijnproever
Perfectionistisch
Netjes

Christian Smeets

Afbeelding

Bodybuilder

Actief
Heethoofd
Bro

Noa Hofman

Afbeelding

Uitzonderlijk schilder

Somber
Creatief
Kunstliefhebber

Twan Wolters

Afbeelding

Serie romanticus

Romantisch
Bindingsangst
Extravert
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: Het huis!

Proloog:

Afbeelding

Oh! Hallo! Welkom allemaal bij de eerste aflevering van het huis. Ik ben Sienna van Gent en ik mocht als eerste het huis betreden en jullie alvast een exclusieve rondleiding geven.

Afbeelding

Kom snel mee naar binnen!

Afbeelding

Je komt binnen in een grote hal met een trap naar boven en entree naar verschillende ruimtes, zoals de woonkamer, de keuken, de eetkamer, het toilet en een entertainment ruimte.

Afbeelding

Dit is onze rustige warme woonkamer, waar je lekker relaxed tv kunt kijken en een beetje kunt chillen.

Afbeelding

Oh, ik hoor net dat de andere bewoners zo ook zullen arriveren dus ik zal even een lekkere salade maken om ze welkom te heten.

Afbeelding

Volgens mij zie ik daar al iemand.

Afbeelding

En 1, en 2, en 3, en 4...

Afbeelding

Hallo allemaal, ik ben Christian Smeets, ik train hard om professioneel bodybuilder te worden. Jullie zullen mij dus vooral veel zien trainen, helemaal niet erg, lijkt mij;).

Afbeelding

Zo, ik ga ff naar binnen, ff de vrouwtjes checken.

Afbeelding

Sienna loopt snel naar buiten en stelt zich voor aan Christiaan. Wauw, wat een ongelooflijk knappe vent is dat! denkt ze.

Afbeelding

Mooi, mooi. Aardige, grappige dame, maar toch niet helemaal mijn smaak, denkt Christian.

Afbeelding

En dan arriveert de volgende dame, Noa Hofman. Dat is dan wel weer een leuk vrouwtje, denkt Christian....

Afbeelding

Terwijl de 3 gezellig kletsen, stelt de presentator voor dat iedereen zijn eigen kamer laat zien terwijl de rest arriveert.

Afbeelding

Dit is de kamer van Sienna. Licht en simpel met een grote kledingkast.

Afbeelding

Dit is de kamer van Christian. Stoer en met zijn eigen loopband en natuurlijk een hele grote spiegel om zijn spierballen te kunnen bewonderen.

Afbeelding

Dit is de fleurige en artistieke kamer van Noa, met haar eigen ezel om altijd te kunnen schilderen.

Afbeelding

De andere 3 sims ontmoeten jullie in de volgende aflevering, dan zien jullie ook hun kamers en de rest van het huis!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie