Proloog:
Oh! Hallo! Welkom allemaal bij de eerste aflevering van het huis. Ik ben Sienna van Gent en ik mocht als eerste het huis betreden en jullie alvast een exclusieve rondleiding geven.
Kom snel mee naar binnen!
Je komt binnen in een grote hal met een trap naar boven en entree naar verschillende ruimtes, zoals de woonkamer, de keuken, de eetkamer, het toilet en een entertainment ruimte.
Dit is onze rustige warme woonkamer, waar je lekker relaxed tv kunt kijken en een beetje kunt chillen.
Oh, ik hoor net dat de andere bewoners zo ook zullen arriveren dus ik zal even een lekkere salade maken om ze welkom te heten.
Volgens mij zie ik daar al iemand.
En 1, en 2, en 3, en 4...
Hallo allemaal, ik ben Christian Smeets, ik train hard om professioneel bodybuilder te worden. Jullie zullen mij dus vooral veel zien trainen, helemaal niet erg, lijkt mij;).
Zo, ik ga ff naar binnen, ff de vrouwtjes checken.
Sienna loopt snel naar buiten en stelt zich voor aan Christiaan. Wauw, wat een ongelooflijk knappe vent is dat! denkt ze.
Mooi, mooi. Aardige, grappige dame, maar toch niet helemaal mijn smaak, denkt Christian.
En dan arriveert de volgende dame, Noa Hofman. Dat is dan wel weer een leuk vrouwtje, denkt Christian....
Terwijl de 3 gezellig kletsen, stelt de presentator voor dat iedereen zijn eigen kamer laat zien terwijl de rest arriveert.
Dit is de kamer van Sienna. Licht en simpel met een grote kledingkast.
Dit is de kamer van Christian. Stoer en met zijn eigen loopband en natuurlijk een hele grote spiegel om zijn spierballen te kunnen bewonderen.
Dit is de fleurige en artistieke kamer van Noa, met haar eigen ezel om altijd te kunnen schilderen.
De andere 3 sims ontmoeten jullie in de volgende aflevering, dan zien jullie ook hun kamers en de rest van het huis!