Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Vampiria
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
zo 22 mar 2015, 01:45

Familie Millstone

Afbeelding
Dit is Tammy Millstone. Deze rebelse, gestoorde jongvolwassen vrouw is vanuit een andere Sim-wereld geemigreerd om in het prachtige, rustige Willow Creek te gaan wonen. Met haar laatste spaarcenten heeft ze een klein stukje grond gekocht, waar ze haar huisje gaan bouwen.

Afbeelding
Hmm, wat een klein stukje grond. Ik hoop dat ze hier een mooi, klein huisje voor mij op kunnen zetten. Ik kan niet wachten tot ik wat kan uitbreiden om mijn in-home sportschool te kunnen maken! Dacht Tammy, terwijl ze naar haar lege kavel keek en besloot om eerst een stukje te gaan joggen.

Afbeelding
Wat een prachtige omgeving! Dacht Tammy. Haar huis werd gebouwd, terwijl ze verder rende.

Afbeelding
Nadat Tammy terug kwam van haar lange jog, stond haar huis al helemaal klaar! Wow, wat een snelle werkers. Ondertussen heeft Tammy ook een baan gevonden, als Loopmeisje in de Atleet-tak.

Afbeelding
Het huis staat, een baan is gevonden, Tammy had zich geen betere start kunnen voorstellen. Omdat haar droom van een in-home fitnessruimte nog niet zo ver is, heeft ze besloten te gaan sporten in de lokale sportschool. Al rennende, bedacht ze zich Hmm, wat zal ik eens gaan koken als ik thuiskom? en heeft ze de TV aangezet op de kookzender, om inspiratie op te doen.

Afbeelding
Al snel raakt Tammy aan de praat met twee sims, Cora & Nancy. Na een leuk gesprek en een goede training, gaat Tammy tevreden naar huis. Om de gezonde dag gezond te houden, heeft Tammy een heerlijke salade gemaakt en de kliekjes opgeborgen in de koelkast.

Zo thuis op de bank hangen is het eigenlijk ook niet helemaal Denkt Tammy na een half uur TV te hebben gekeken. Ze trekt haar feestkleding aan en beslist om uit te gaan. Ze gaat naar de bar, waar ze al snel omringd is door mannelijk gezelschap
Afbeelding
Ze heeft de tweelingbroers Tobias en Tony Koning ontmoet en Kees Hofman. Na wat langer te hebben gepraat, blijken Tobias en Tony bij haar in de buurt te wonen!

Afbeelding
De avond gaat voort en ondanks dat Tammy wat moe begint te worden, heeft ze de interesse van Tobias te pakken. "Zullen we naar de sterren kijken?" Vroeg Tobias, waarop Tammy natuurlijk ja zei en ze lagen te kijken. Na nog een korte conversatie, merkte Tammy dat het tijd was om naar huis te gaan, om eens te gaan slapen, op haar luchtbedje. (Helaas ging er iets niet goed met de screenshot van het sterrenkijken, dus dan maar lekker in bed)

Afbeelding
Na goed geslapen te hebben op haar luchtbed, is Tammy gaan ontbijten met de kliekjes van gisteren. Gestoord als dat ze is, heeft ze een heel gesprek gevoerd met zichzelf. "Ooh Tammy toch! Ik ben echt blij dat ik Tobias heb leren kennen. Wat een leuke vent is me dat toch!" Vertelt ze zichzelf, terwijl ze nog een hap salade probeert te eten. "Laten we zo eens even gaan joggen en daarna Tobias uitnodigen om langs te komen."

Afbeelding
Tammy heeft naast haar baan in de Atleetcarrière gekozen om ook kikkers te gaan fokken voor extra bijverdiensten. Van haar bijverdiensten heeft ze twee buitenstoelen gekocht om goed te kunnen genieten van het prachtige weer. Ze heeft Tobias uitgenodigd en is er achter gekomen dat Tobias net zo gestoord is als zijzelf. Verder is hij goed en romantisch. "Heb je al eens gehoord van Simonius Sim?" Vraagt Tobias in een diepgaand gesprek.
Tammy heeft niet zo heel veel met schrijven, dus gaat over op de versiertoer.

Afbeelding
Borst vooruit, kont naar achter!

Afbeelding
Ja hoor, Tobias staat met knikkende knieën voor Tammy, hihi

Afbeelding
Dit gaat toch stiekem wel wat snel, mijn tactiek om hem van onderwerp te laten veranderen, heeft wel geholpen, maar... dacht Tammy. DING DONG! gaat de deurbel en Nancy staat voor de deur. "Uh.. Ja! Kom maar binnen hoor!" Zegt Tammy. Blij dat op het moment dat het nodig is er iemand aan de deur staat. "Hoe gaat het met je? Begin je al een beetje te wennen hier?" Vraagt Nancy. "Ja! Op dit moment nog een lekker knus huisje, maar dat komt helemaal goed!" Zegt Tammy terug, terwijl ze fronsend achter Nancy kijkt, naar Tobias die een heel verhaal tegen zichzelf aan het houden is!

Afbeelding
Na een lang gesprek en afscheid te hebben genomen van Tobias, zijn Nancy en Tammy vrienden geworden. Dit moest natuurlijk op de camera vastgelegd worden.

Met een tevreden gevoel sluit Tammy de dag af. Een nieuwe vriend gemaakt, kunnen flirten met de buurman en lekker gejogd en TV gekeken. Morgen voor het eerst in de nieuwe omgeving gaan werken!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Familie Millstone

Leuk begin :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie