Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

14 berichten • Pagina 1 van 1

CreateASim
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
do 01 jan 2015, 12:11

-Familie Freebird- Update 1.

Proloog.

Familie Freebird. Een aparte familie met 4 sims met hun eigen karakts. Voorstelronde :

Afbeelding

Dit is Jason. Een feestbeest uit Bridgeport. Jason zijn leven bestond uit 4 dingen : slapen, eten, uitgaan en drinken, en dit werd elke dag herhaald. Ondanks dat hij een leeftijd bereikte waarop de meeste sims zich settelen, een vriendin krijgen, op zichzelf wonen, en misschien zelfs trouwen en kinderen krijgen, is dit nog geen 3 keer door zijn hoofd gegaan, tot hij Lana ontmoette. Zij zette zijn leven op de rails.

Afbeelding

Aan de andere kant van het koppel hebben we Lana, een nuchtere sim, die is opgevoed in Sunset Valley. Ze at altijd gezond, dronk nooit en was alleen maar bezig met haar werk en toekomst. Blijkbaar is het waar, dat tegenovergestelde sims elkaar opzoeken. Ze ontmoette Jason, en liet hem zien dat het leven niet alleen om feesten draait, maar ook om werk. Hij leerde haar juist, dat het helemaal niet erg is om af en toe te relaxen en tijd voor jezelf te maken. Deze twee brengen elkaar perfect in balans.

Afbeelding

Dit is Lotus.Lotus is een tiener. Ze lijkt in haar karakter veel op haar moeder. Ze is nuchter en rustig, is veel met school bezig en droomt ervan om ooit van haar grootste passie, schilderen, haar brood mee te kunnen verdienen. Ze heeft ook een tweelingzus, waar ze in tegenstelling tot veel andere tweelingen, een vreselijke hekel aan heeft. Haar zus is luidruchtig, materealistisch en gemeen, terwijl Lotus juist lief en stil is. Ze is erg onzeker, en heeft niet door heeft is dat ze een erg mooi meisje is.

Afbeelding

En de laatste sim, ook een tiener, is Ophelia. En verwaand meisje, die alleen maar denkt aan luxe en spullen. Ze is een mooi meisje, en gooit regelmatig haar charmes in de strijd om te krijgen wat ze wil. Ze kan het niet vinden met haar zus, omdat haar zus, ondanks dat Ophelia zo hard probeert, de mooie jongens krijgt.



Dit was de proloog, ik hoop dat jullie het leuk vinden :thumbsup

Laatst gewijzigd door CreateASim op ma 05 jan 2015, 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.

CreateASim
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
do 01 jan 2015, 12:11

Re: -Familie Freebird- proloog.

Afbeelding

'Papa, ik word echt gék als ik hem niet heb! Lotus heeft hem ook! Dit is zó, vreselijk oneerlijk! Ik wist dat zij je lievelingetje was." Zei Ophelia. Dit, en nog veel meer beschuldigingen, was haar tactiek om haar vader ervan te overtuigen Ophelia te geven wat ze wil.

Afbeelding

"Ophelia! Tuurlijk is Lotus niet mijn lieveling! Ik hou van jullie allebei even veel, en dat weet je best! En tenslotte, betalen je moeder en ik het niet eens. Sinds de koop van het huis hebben wij het niet breed, en die ketting heeft ze gekocht van het geld die ze voor haar schilderijen krijgt. Je zou ook eens een baan moeten zoeken."

Afbeelding

"Maar snáp dat dan pap! Ik moet naar school, huiswerk maken, élke dag! En ik wil ook nog wel wat tijd om met vriendinnen rond te hangen! Hoe moet ik dat allemaal doen, in 24 uur?! Lotus lukt het, maar dat is ook een wonderkind."
"Nee Ophelia, en hiermee is het klaar." Zegt Jason vastberaden. Ergens voelt hij zich hypocriet, want hij zat in precies hetzelfde stekje toen hij 16 jaar was, maar hij moet sterk blijven, niet toegeven.

Afbeelding

Boven is Lotus aan het schilderen. Ze wil de schilderijen graag zelf houden maar dat kan helaas niet. Ze voelt de kwast in haar handen over het hobbelige doek glijden terwijl ze denkt aan haar vriendje Huub. Ze schiet uit, en gooit het schilderij weg, die nu geen 10 simdollar meer waard is.

Afbeelding

Ophelia komt met een, iets te lieve, glimlach binnen.
"Hey zusje! Hoe is het? Oh nee! Waarom heb je dit schilderij weggegooid? Hij is zo mooi, maar dat kan ook niet anders, jij bent zo getalenteerd!" Zegt Ophelia, op een iets net té lieve manier, terwijl ze met haar ogen knippert.

Afbeelding

Ze zitten samen op het bed.
"Lotus, mag ik alsjeblieft, alsjeblieft, je ketting lenen voor morgenavond?" Zegt Ophelia terwijl ze er hebberig naar kijkt.
"Nee, ik heb hier heel lang voor gespaard, zoek zelf maar werk, in plaats van steeds met jongens te vozen." Snauwt Lotus.
"Jij... Noem jij mij nou een sloerie?! Hoe kun je? Je eigen zus! Ik kan tenminste jongen krijgen!" Schreeuwt Ophelia terug.

Afbeelding

Woest. Woest is ze. Hoe kan Lotus dít nou doen. Zo een belangrijke avond voor haar, en ze mag niet eens ketting lenen.

Afbeelding

Ze deelt een aantal harde klappen uit, en beeld zich in dat het haar zus is.

Afbeelding

Als Jason net wil slapen, komt Lana, die al een paar uur thuis is van haar werk, met een flirterige blik, stilletjes de kamer binnen in een lingerie set. Ze laat haar hand glijden over de deur, en fluistert net hard genoeg zodat Jason het kan horen : "Verrassing."

Afbeelding

Een verrassing die Jason overduidelijk niet erg vind. Hij vraagt zich af waar hij dit aan te danken heeft, Lana is niet echt het type dat nou van spannende dingen houd.

Afbeelding

En zo komt voor deze twee sims de dag wél tot een goed einde.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie