Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

14 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Simberly
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
107
Lid geworden op:
za 21 jun 2014, 19:31

James Legacy: Meet the family

Ik zal niet echt helemaal de regels van de 10G gaan volgen, ik gebruik het eerder als 'storyline'. Nu ja, meerdere generaties met dezelfde familie spelen is voor mij ook al een hele uitdaging.
--
De familie James waren in 'De Sims 2' de familie waar ik het het langst mee uitgehouden heb, mijn legacy familie. Toen de crash van mijn computer er voor zorgde dat ik hun kwijt was, vond ik dat best wel jammer. Nu, 5 jaar later, besluit ik om opnieuw mijn kans te wagen, maar dan met 'De Sims 4'!

--
Meet the family

Generatie 1
Afbeelding
James PLaxton: big happy family - domestic, geek, genius, materialistic
Proloog: Een nieuwe, vreselijke start.

Afbeelding
Hallo allemaal! Mijn naam is Paxton James, om verwarring te voorkomen zal ik maar even vermelden dat mijn achternaam James is. Generaties terug was mijne familie bekend om hun lange stamboom, en met generaties bedoel ik heel veel generatie (ja kijk, het was in de tijd dat de tweede generatie sims nog over onze Simsbol kropen). In ieder geval, na dat mijn familie al die jaren terug werd uitgeroeid door een grote brand in hun stad en alleen mijn grootvader (hij was toen nog een baby en groeide op bij een pleegzin) overleefde, vertrok hij, toen hij oud genoeg was, naar dit schattige stadje: Willow Creek. Uhm, het nadeel? Ik werd gekozen om die uitdaging van generaties terug opnieuw te proberen, 10 generaties James. Of me dat gaat lukken? Wel, daar ben ik niet zo zeker van, maar laten we vooral positief blijven!

Afbeelding
Ik nam een diepe zucht en draaide me naar de kant waar mijn woonplaats zou te vinden zijn. Maar wat ik zag, dat was verre van een woonplaats, dit was gewoon pure ellende! Neen, neen en nog eens neen, hier kon ik echt niet overleven laat staan kinderen opvoeden. En een toilet op het gras, ja waarom niet, het is niet alsof de helft van Willow Creek hier dagelijks komt joggen.

Afbeelding
Verdrietig zonk ik neer op mijn nieuwe bed, het enige meubel dat ook maar iets van comfort had. Waar ben ik in hemelsnaam aan begonnen? Dan kiezen ze nog eens mij uit, het feestbeest van de familie die helemaal niet dacht aan kinderen, laat staan een levenspartner? Nee, een levenspartner zat er voor mij niet in. Maar misschien waren daar oplossingen voor? Nu ja, laten we eerst proberen de eerste dagen hier te overleven voor we over andere dingen praten..

Afbeelding
Enkele dagen werd ik laat in de voormiddag wakker, en ik schrok gigantisch. Die boekenkast, die stond daar gisterenavond nog niet, dat weet ik wel heel zeker. En dan nog met vlindertjes, alsjeblieft zeg, zie ik eruit als een 10-jarig schoolmeisje? Met veel moeite kroop ik uit bed en maakte ik wat goedkope havermout klaar, dat was ook het enige wat ik mij kon veroorloven met mijn schaarse budget. Na mijn ontbijt/middageten besloot ik een goed boek te zoeken, wat moet ik anders met een boekenkast?

Afbeelding
Ik nam een boek dat er meteen uitsprong, het had een knalrode kaft en nog belangrijker: mijn achternaam stond er het grote drukletters op. Op het eerste moment maakte ik me niet teveel zorgen, hoeveel sims met de naam ‘James’ wonen er wel niet op de wereld? Maar toen ik door het boek begon te bladeren, merkte ik dat het oude dagboek was van Oliver James, de vader van mijn grootvader, en dus de laatste generatie James voor die verwoestende brand uitbrak.

Laatst gewijzigd door Simberly op wo 26 nov 2014, 15:23, 5 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simberly
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
107
Lid geworden op:
za 21 jun 2014, 19:31

Re: James Legacy - Proloog

Vanaf heden kunnen jullie ook 'Meet the family' vinden in de eerste post, voor de proloog, hier zal ik de eigenschappen en een foto van de sims uit de familie plaatsen.
Zaterdag komt een nieuwe update, stay tuned!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie