Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

12 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Vragen en opmerkingen over De Sims 3 Katy Perry Pakt Uit

Laat ik maar beginnen, er zitten ineens ontzettend veel fouten in mijn CAS! Twee huidskleuren hebben bij de schuifbalkes tekst er doorheen en een blush is ook fout gegaan want ik zie in het plaatje een mannen hoofd en de blush loopt tot over mijn Sims haar neus? Tot nu toe is dit het enigste wat ik heb ontdekt maar ik denk dat er nog meer komt.

Afbeelding

Ben ik de enige die hier last van heeft terwijl ik geen downloads etc heb? :S
Afbeelding
Gebruikersavatar
steefjee90
Mest analist Mest analist
Berichten:
578
Lid geworden op:
ma 21 jun 2010, 16:13

Re: Vragen en opmerkingen over De Sims 3 Katy Perry Pakt Uit

Die ring is toch wel een download? Dat dacht ik in ieder geval :p
Maar dat met die huidskleuren heb ik ook ^^ Al zijn dat bij mij volgens mij wel gedownloade huidskleuren... En ik dacht dus dat dat zo hoorde XD ik heb dat in ieder geval al vanaf de basisgame
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Vragen en opmerkingen over De Sims 3 Katy Perry Pakt Uit

Ik heb 'm gekocht om mijn collectie compleet te houden. xD
Eigenlijk is dit pakket erg prijzig en zeker als je dit onderwerp je niet zo aanspreekt.
Ik gebruik eigenlijk heel weinig van de spullen in dit pakket en daar was ik al bang voor,dus koop 'm alleen als je echt iets hebt met dit onderwerp anders is het weggegooid geld. ;)

Laatst gewijzigd door Big Mama op zo 17 jun 2012, 15:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Lolatjelol
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
do 28 jun 2012, 18:31

Re: Vragen en opmerkingen over De Sims 3 Katy Perry Pakt Uit

Nou uh. hoe verwijder je de Sims 3 katy perry pakt uit?? :$
ik had hem geleend van een vriendin (ze is een diehard katy perry fan, daarom kocht ze hem ook..) en op mijn computer geïnstalleerd, maar ik verafschuw mijn sims spel nu nog al omdat het er op staat. nu is mijn sims spel nog zwaarder door kleding die ik niet eens leuk ofzo vindt... maar ik vind alleen hoe ik de HELE sims verwijder op mijn computer, en om dan weer alle uitbreidingen en accessoires er op te zetten? no thank U :scared Dus,,, iemand die weet hoe je een accessoire pakket alleen van je computer verwijdert? ik heb overigens een mac.. dus..

Weergave- en sorteeropties