Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

19 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Het grote 'Ja ik heb Katy Perry Pakt uit' topic!

Afbeelding

Over een paar dagen ligt De Sims 3 Katy Perry Pakt Uit Accessoires in de winkels, maar er zijn soms gelukstreffers die het spel eerder kunnen kopen! Ben jij dat geweest? En waar heb je het kunnen kopen voor de release datum? En wat heb je er voor betaald?

Liever geen reactie's plaatsen zoals 'Ik heb het nog niet' en 'Ik kreeg het niet mee'. Alleen graag melden als je De Sims 3 Katy Perry Pakt Uit Accessoires LEGAAL heb gekocht!

Deze 'Ik heb het nog niet' en 'Ik kreeg het niet mee' berichten worden zonder commentaar dan ook verwijderd door de moderators, dit geld ook voor vragen. Voor vragen over dit pakket kun je in ons forum gedeelte zoeken naar antwoord, of een nieuw topic aanmaken voor jou vragen :)
Gebruikersavatar
Simandcool
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
45
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 17:08

Re: Het grote 'Ja ik heb Katy Perry Pakt uit' topic!

Jep, ongeloofelijk dat ik hem gekocht heb als jongen 8-) (maar ben collector dusja...)

De eerste beste winkel die ik probeerde had hem: De Free Record Shop in Middelburg voor €29,99 (standaart prijs).

Ze hadden maar één doosje staan dus ik weet niet of ze er nog meer hebben of dat ze allemaal al uitverkocht waren ;)

Weergave- en sorteeropties