Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

2e video chat verslag : Alles uit het pakket onthult

Afbeelding

Donderdag 24 mei 2012 was de tweede livechat over Katy Perry Pakt Uit Accessoires pakket. De chat begon zoals gewoonlijk met een trailer van het spel, en het leuke nummer van Katy Perry. Daarna zagen we King Choi met een roze pruik, en Jennifer Lane de producer van het accessoires pakket. Er was weer een hoop promotie voor facebook en twitter en een prijsvraag.

Afbeelding

Na een klein stukje uitleg van wat ze gingen laten zien en doen, crashde de computer van King. Ook last van bugs? Ze kwamen gelukkig weer snel terug, dit keer begon de chat met twee huizen inplaats van Creëer een huishouden, creëer een huishouden kwam na alle objecten. De twee huizen waren opgedeeld in twee delen: een met allemaal snoepgoed, gekke kleuren en het andere huizen met precies dezelfde spullen maar dan met normale kleuren, wat rustiger dus.

Afbeelding

Als eerst gingen we naar het huis met de naam 'Candy land' ofterwijl 'Snoep land', en zoals verwacht waren er een boel snoep objecten: Een Lolly boom, koekjes schommel, glijbaan en klim apparaat, een snoepjes zandbak,een waterglijbaan, bananensplit banken en ga zo maar door! Het zag er allemaal erg vrolijk uit maar vond het stiekem ook wel weer een beetje té druk, maar goed: Het pakket kan je gebruiken hoe je wilt,alles is herkleurbaar plus het is en blijft maar een demo! In het bouw menu heb je ook nieuwe objecten, nieuw behang, hekken, deuren, ramen , bomen en bogen.

Afbeelding

De nieuwe openbare kavels werden ook geshowed, een kind ging op een snoep fiets er heen en liet ons als eerst een nieuw park zien. Het park was, zoals ik al had verwacht, erg vol met kleur. Veel objecten die we al hadden gezien bij het huis, zagen we nu weer maar dan met andere kleuren. En één nieuw object: Een koekjes prullenbak en een lamp in de vorm van een smiley.

Afbeelding


Van het park sprong Jennifer terug naar het huis om de binnenkant van het huis te laten zien. Hierin zag je de bananen bank, een nieuwe gitaar, schilderijen, een bank met een boog er over heen, een nieuwe bar met nieuwe bar-aanrechten, een snoep plant, een nieuw tafeltje, een snoep spiegel, snoep lampen een snoep pot en natuurlijk de nieuwe arcade. De arcade is in de vorm van een Sorbet en het spel ziet er erg leuk uit. Het lijkt erop dat je met een ijshoorntje, het ijs moet vangen en de topping er voor ook moet vangen. Erg leuk bedacht!

Afbeelding

De badkamer is ook vol met snoep en de kinder kamer, die ik het leukst vind, is ook vol met schattig snoep! Ook stonden in de slaapkamer veel nieuwe objecten, een boekenkast, een nieuw bed, nieuwe kastjes, lampen, gordijnen een nieuw poppen huis en een nieuwe beer.

Afbeelding

Na het drukke snoep huis gingen we naar het rustige snoephuis, hier in waren alle objecten gekleurd in rustige bruine kleuren. Ik denk dat dit huis vooral bedoeld was om te laten zien dat je de objecten ook kunt gebruiken in je normale huis, zonder dat je gek wordt van alle kleuren om je heen. Het zag er niet slecht uit, maar het is niet mijn persoonlijke favoriet om het zo te gebruiken, voor mij zullen de spullen alleen in kinder - en tiener kamers gebruikt worden.

Afbeelding

In het rustige huis bleven we niet lang hangen in dat huis, we gingen weer naar een nieuwe locatie! Een groot blauw/roze gebouw waar je sims kunnen hangen. Het dak is in de vorm van een taart, waar een punt uit is. Erg leuk gedaan, en past echt bij het pakket. Deze openbare locatie is een locatie waar je Sim lekker kan hangen, gewoon zodat ze even weg zijn uit huis. Deze locatie had bijna alle spullen zoals ze in het huis ook stonden, bijna alle objecten dus. Erg vrolijk en druk weer. Ook werd de locatie die we in de vorige chat al hebben gezien geshowed, dus er zijn in totaal 3 openbare locaties.

Afbeelding

Eindelijk belandde we in Creeer een huishouden, waar een hele boel nieuwe topjes, broekjes, BH's met cupcakes , jurkjes met snoep en een afschuwelijke jurk met allemaal kitcherige dingen er op. Afschuwelijk! Hoe kan iemand dat nou dragen! Ook werden er een paar outfits geshowed die katy perry aan had tijdens haar tour, wat avond kleding en zwemkleding. Sommige kleding stukken zien er nog steeds uit als slechte downloads en ik denk dat we het daar ook maar mee moeten doen, maar niet alles ziet er slecht uit. De outfits die er wel goed uit zien zijn erg gedetailleerd.

Afbeelding

Over naar het haar! Nu werden alle kapsels geshowed inplaats van een paar. Het koekjes barret kwam weer naar voren, haar met grote bloemen een kapsel met een ijshoedje en ga zo maar even door. Het haar vind ik er erg leuk uitzien, en is ook erg goed gemaakt. EA gaat erg vooruit met kapsels/kleding, op die slechte download versies na dan!


Afbeelding

De chat liep af met een knal, met aardig wat vuurwerk wat er nu eindelijk ook inzit!
Al met al kan ik zeggen dat het pakket goed gevult is met snoepgoed, maar ben ik nog steeds niet overtuigd van dit pakket. Het ziet er leuk uit, maar of het echt een toegevoegde waarde heeft aan het spel, is nog maar de vraag. Katy Perry Pakt Uit is vanaf 7 juni 2012 te koop in jouw lokale gamestore. Bedankt voor het lezen en bedankt EA voor de leuke video chat!

De video van deze chat kun je in dit bericht op onze homepage terug kijken.
Gebruikersavatar
britje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
130
Lid geworden op:
di 31 mei 2011, 16:12

Re: 2e video chat verslag : Alles uit het pakket onthult

Om héél eerlijk te zijn.... vind ik dit een van de mindere reviews. Ik snap dat deze review waarschijnlijk niet 100% objectief of positief hoeft te zijn, maar om nou woorden als afschuwelijk in de mond te nemen vind ik nogal drastisch? Als iemand dat jurkje bijv wel mooi vind, word diegene's mening een beetje in de grond gestampt. - En er zaten wat spel foutjes in.

Voor de rest is het wel een goede en volledige review, en er word vaak ook positief en constructief naar items gekeken (kwaliteit van een item bijv). Ondanks de menig niet zo positieve meningen van andere spelers over deze stuffpack. :)

Dit is overigens allemaal goed bedoeld. Het zal me waarschijnlijk niet in dank worden afgenomen maar opbouwende kritiek moet kunnen toch? :fluit
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: 2e video chat verslag : Alles uit het pakket onthult

Met feedback op onze reviews zijn we juist altijd blij want daar kunnen we van leren. Eigenlijk krijgen we te weinig feedback (positief of negatief) maar dat is mijn persoonlijke mening. :thumbsup

Verder zijn onze reviews meestal persoonlijke meningen van het Sims Nieuws Teamlid die de review maakt. De meningen verschillen elke keer over een EP of een SP binnen het team.

We proberen de reviews wel een beetje objectief te maken maar degene die de review maakt mag wel eerlijk zijn over wat hij / zij ervan vind.

En wat de 1 een afschuwelijk jurkje vind vind de ander weer mooi. Dat betekend niet dat we iemand anders mening 'in de grond stampen'.

Iedereen kan hier altijd zijn of haar mening kwijt xD
Afbeelding
Gebruikersavatar
britje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
130
Lid geworden op:
di 31 mei 2011, 16:12

Re: 2e video chat verslag : Alles uit het pakket onthult

hiki schreef:Met feedback op onze reviews zijn we juist altijd blij want daar kunnen we van leren. Eigenlijk krijgen we te weinig feedback (positief of negatief) maar dat is mijn persoonlijke mening. :thumbsup

Oh gelukkig :) - En zoals ik al zei was het allemaal positief bedoeld. Mijn formulering is soms niet al te best lol 8-)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: 2e video chat verslag : Alles uit het pakket onthult

Ik vind het eigenlijk wel grappig dat sommige teamleden iets afschuwelijk vinden. En als dat zo is, dan denk ik dat het voor wel meer personen geldt. Meestal is een object dan niet goed afgewerkt en ligt het aan de details. Dus ik denk dat daar niks mis mee is. :)

Voor de rest vind ik het altijd hele leuke reviews. :3
Just be kind.
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: 2e video chat verslag : Alles uit het pakket onthult

Waar ik het wel mee eens ben is dat als je de kleuren van een aantal meubels gaat veranderen(versoberen)dan valt het effect helemaal weg van deze meubels en ik denk toch niet dat dat de bedoeling is.Dit is denk ik meteen het grote probleem waar ik dan mee zit.De meeste meubels verander ik van kleur maar dan blijft de vorm nog mooi en te gebruiken.Een bruine cupcakestoel vind ik echt helemaal het doel voorbij streven.Ik vind het wel leuk staan in een kinderkamer en daar zou ik ook gewoon de normale felle kleuren gebruiken.Al met al twijfel ik nog steeds over dit pakket en kijk ik voorlopig de kat uit de boom. 8-)

Weergave- en sorteeropties