Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

25 berichten • Pagina 1 van 2

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Wat vinden jullie van Diesel Accessoires? (pre release)

Ik vind het er erg mooi uitzien en die spijkerbroeken lijken ook echt, niet echt de kwaliteit van je poppetje. Het ziet er nog een klein beetje raar uit maar daar valt aan te wennen. Ook vind ik de meubels wel een vooruitgang, want als ik het goed zag, waren er zelfs kussens op de bank die erbij komt. En ik hou wel van modern. Ikzelf was nog niet echt bekend met het merk Diesel, maar het ziet er goed uit. Maar ik ga nu niet iets van Diesel kopen, dus EA's reclamestunt heeft niet gewerkt. Maar nogmaals ik vind het er veel belovend uitzien!
Markiewong
Snackventer Snackventer
Berichten:
53
Lid geworden op:
ma 05 mar 2012, 19:57

Re: Wat vinden jullie van Diesel Accessoires? (pre release)

Fantastic. schreef:Het lijkt me dat er wel leuke kleding in komt, maar ik koop geen accessoires pakketten.. En de nieuwe uitbreidings- en accessoirespakketten komen tegenwoordig steeds sneller achter elkaar, vooral nu die van Katy Perry pakt uit en deze..
Tis een aparte zet hoor dat ze er 2 zo snel achter elkaar uitbrengen. EA heeft normaal een patroon van uitbrengen en das 2 stuff packs per jaar en 2 expansion packs. 1 in het begin en 1 aan het eind van beide...
Gebruikersavatar
SunnyAmber
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
ma 05 dec 2011, 21:00

Re: Wat vinden jullie van Diesel Accessoires? (pre release)

als ik heel eerlijk ben was het eerste wat ik dacht: ''oeh, ik ga voortaan meer kleding van diesel kopen, dan heb ik hetzelfde aan als mijn sims'' ik weet het, ik ben een debiel XD
maar voor de rest ziet het er ook heel mooi uit! ik vind de kleding van de foto's die we tot nu toe hebben gekregen er erg mooi uitzien en ook de meubels op de achtergrond vind ik wel wat, dus ik denk dat dit wel weer een SP is die ik ga kopen ^_^ (gelukkig laat katy perry me de laatste tijd een hoop geld besparen XD)

Weergave- en sorteeropties

Gesloten