Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

100 berichten • Pagina 1 van 5

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Sims 3 Diesel: Screens, artworks en video's

Echt een hele nieuwe revolutie EA. Ik vind de kleding erg leuk, heel wat anders als dat EA normaal maakt. Ik vind het alleen wel vreemd dat over vier weken Katy Perry pakt uit komt, daarna lijkt mij dat er weer eerst een uitbreidingspakket komt, en daarna pas Diesel, zo gaat het normaal namelijk altijd. Zouden we hier dan nog twee maanden of waarschijnlijk nog langer op moeten wachten? En wanneer komt de nieuwe uitbreiding dan?
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Sims 3 Diesel: Screens, artworks en video's

deetui schreef:
Matthieu schreef:Ik MOET en ZAL deze kopen! :D

maar kom op EA, waar zijn de kapsels? :(

Het is voornamelijk een kleding stuffpack dus ik denk geen a een kapsel.
SimGurJen heeft op twitter gezegd dat er geen kapsels in zitten.

En @Dave. Ze hadden de kans om dat te doen dus hebben ze dat gedaan. :) Ook via twitter...
Markiewong
Snackventer Snackventer
Berichten:
53
Lid geworden op:
ma 05 mar 2012, 19:57

Re: Sims 3 Diesel: Screens, artworks en video's

Dave. schreef:Echt een hele nieuwe revolutie EA. Ik vind de kleding erg leuk, heel wat anders als dat EA normaal maakt. Ik vind het alleen wel vreemd dat over vier weken Katy Perry pakt uit komt, daarna lijkt mij dat er weer eerst een uitbreidingspakket komt, en daarna pas Diesel, zo gaat het normaal namelijk altijd. Zouden we hier dan nog twee maanden of waarschijnlijk nog langer op moeten wachten? En wanneer komt de nieuwe uitbreiding dan?
Revolutie wil ik het niet noemen. Alle kleding komt rechtstreeks uit de Summer 12/ collectie van Diesel. Dan vind ik de katy perry pakt uit nog steeds origineler vanwege het idee. Maarja lijkt me ook dat hier geen kapsels in zullen zitten. En weinig meubels. Vooral kleding. En ik denk alleen volwassen. Misschien nog tieners...

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie