Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

42 berichten • Pagina 1 van 3

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Prerelease: Wat vind jij van Sims 3 Katy Perry Pakt Uit?

Na een aantal geruchten over het 6e uitbreidingspakket voor De Sims 3 is het dan nu officieel; het wordt Sims 3 Katy Perry Pakt Uit.

We hebben de officiële persberichten gehad en een zooi screens en we zijn wel benieuwd wat jullie er tot nu toe van vinden.

De reacties zijn namelijk erg wisselend en in dit topic kun jij je mening geven.

xD
Afbeelding
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Prerelease: Wat vind jij van Sims 3 Katy Perry Pakt Uit?

hiki schreef:ik wil gewoon mijn collectie compleet hebben :fluit
Dat ook.

Ik vind hem eigenlijk wel leuk, lekker een keer iets anders. Bij elke SP zat degelijke auto's, degelijke badkamerspullen, en niet echt zoveel voor kinderen/Berry's (ik heb zelf geen berry dus...) Behalve Buurtleven dan, die heeft nog speelspullen! En hiermee kan je eindelijk de kinderkamer opfleuren met grote meubels. Als ik naar de prijs kijk ga ik wel twijfelen, misschien dan een leuke kinderset in de store... Ik zie wel.
Gebruikersavatar
steventb
Snackventer Snackventer
Berichten:
64
Lid geworden op:
do 28 jul 2011, 17:37

Re: Prerelease: Wat vind jij van Sims 3 Katy Perry Pakt Uit?

Met al dat roze in de buurt heb ik eerder het idee dat je Sim in de Sims Gay Pride rondloopt (heb daar verder niets tegen).

Maar 30 euro voor een accessoirespakket is veel te veel. Dan mag het wel 'Katy Perry' zijn, maar Katy Perry zou toch niet alleen over California Gurls moeten gaan? Heb je de videoclip van Teenage Dream of The One That Got Away al wel eens gezien?

De vraag over de prijzen voor accessoirespakketten in de Store enquête, waarin ze vroegen of € 19,99 genoeg was voor een accessoirespakket, betekende NIET dat ze de prijs met ruim 100% moeten VERHOGEN, maar liever met 50% moesten verlagen -___-, good job EA!

Ik koop hem sowieso denk ik (heb Showtime ook nog niet) om mijn collectie compleet te maken, maar anders jammer van de 30 euro...
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Prerelease: Wat vind jij van Sims 3 Katy Perry Pakt Uit?

Nahh, ik koop hem denk ik niet.. Sowieso is 30 euro ongelofelijk veel geld voor pff, 50/60 items, als er al zoveel inzit, en bovendien ga ik het niet gebruiken. Ook vind ik het nogal onzin om alles rondom Katy Perry te maken, ik bedoel, dit is sims oke, niet een of andere Katy Perry game! Nee, ik vind het vrij teleurstellend, dus ik ben bang dat dit hem niet gaat worden..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
britje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
130
Lid geworden op:
di 31 mei 2011, 16:12

Re: Prerelease: Wat vind jij van Sims 3 Katy Perry Pakt Uit?

Ondanks de behoorlijke faal in realisme vind het toch wel erg schattig en origineel, en spreekt de stijl me wel aan. :$ Hopelijk is die prijs een typ- of omrekenfout. Als die nu 20 euro was zou ik hem nog kopen, maar 30 euro is echt ABSURD. Dat is een uitbreidingprijs, geen stuffpack :scared
Ik vond stuffpacks al veel te duur voor die paar items, hier betaal je 10 euro meer zeker alleen omdat Katy er ook aan moet verdienen, want heb nog nergens gezien dat er meer in deze stuffpack zit dan in de anderen. En daar ga ik mooi niet aan meewerken.

Ik wacht wel tot ie goedkoper is, dat zal wel niet heel lang duren want volgens mij gaat deze stuffpack niet veel geld opleveren met die prijs..
Afbeelding
Bryan
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
za 28 nov 2009, 10:09

Re: Prerelease: Wat vind jij van Sims 3 Katy Perry Pakt Uit?

Nee, helaas, dit gaat hem dus helemaal niet worden. Ben sowieso niet zo'n hele grote fan van de accessoires pakketten, maar dit is denk ik de slechtste van allemaal. Als je een Katy Perry fan bent is dit natuurlijk geweldig, maar voor heel veel andere is dit niet heel leuk. Ik houd zeker van kleur in het huis en eromheen, maar het kan ook te zijn. Ik vind het ook allemaal een beetje kinderachtig overkomen.

Is een gifgroene baard niet een beetje te onrealistisch?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie