Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

42 berichten • Pagina 2 van 3

Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: Prerelease: Wat vind jij van Sims 3 Katy Perry Pakt Uit?

Ik vind het echt belachelijk. De kleren, bomen en meubelen zijn echt gewoon AFSCHUWELIJK LELIJK.
Ik had echt gehoopt op iets realistischer. Iets wat je kunt gebruiken. Maar geef nu toe, wie vindt die spullen nu mooi? Dat fruit van Showtime vond ik nog wel iets hebben, maar dit? Verschrikkelijk gewoon.

^ Ik ben het helemaal met je eens.
Afbeelding
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Prerelease: Wat vind jij van Sims 3 Katy Perry Pakt Uit?

Ik weet niet of ik 'm ga kopen, maar ik vind 'm opzich best leuk! Dit is tenminste eens weer wat anders. Mensen hadden hier misschien niet om gevraagd, maar dit is tenminste iets origineels!
Als ik 'm koop denk ik wel dat ik hooguit de spullen gebruik voor een kinderkamer ofzo, en dat ik dan vooral de kleding gebruik, maar dat zie ik tegen die tijd wel ;p
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Prerelease: Wat vind jij van Sims 3 Katy Perry Pakt Uit?

30 euro! Ik dacht 25, dan had het nog wel gegaan. Hopelijk krijg mijn moeder weer korting bij de Wehkamp, anders gaat 't m niet worden!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
KarinL
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
di 19 jan 2010, 09:16

Re: Prerelease: Wat vind jij van Sims 3 Katy Perry Pakt Uit?

Ach, ik vind 'm wel grappig. En als hij nu al vooraf te bestellen is voor 18 Euro dan zal het echt niet lang duren voordat hij nog verder zakt (zelfs als hij na de pre-order periode eventjes omhoog zou gaan).

Ik vind 30 Euro te duur voor die paar dingen. Maar ik vind dit SP op zich leuker dan het vorige.
Gebruikersavatar
MissRainbow
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
188
Lid geworden op:
ma 06 feb 2012, 19:18

Re: Prerelease: Wat vind jij van Sims 3 Katy Perry Pakt Uit?

Nou ik heb echt een afwijkende mening ik hou echt van de kleding en de stijl! Het is zo schattig en perfect voor Berry sims! 30 euro is inderdaad wel heel erg duur maarja ik denk dat het dat wel waard is. Dan is mijn collectie weer helemaal compleet en heb ik er weer wat leuke kleding bij. Maar ik vind wel dat ze het met sommige meubels een beetje hebben overdreven, het is allemaal te fel naar mijn smaak,
All that we see or seem is but a dream within a dream
Daandanoon
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
44
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 23:04

Re: Prerelease: Wat vind jij van Sims 3 Katy Perry Pakt Uit?

Ik vind het eerder zonde van mijn sims collectie als deze onrealistische meubels erbij komen. Ik heb lunar lakes ook niet gedownload omdat ik het zo onrealistisch vind, en de meubels die je daarbij krijgt zie je ook terug in de normale catalogus. Daar zit je dus de hele tijd tegenaan te kijken wanneer je huizen bouwt. Ik heb nog nooit iemand een mega-ijsje in zijn huiskamer zien zetten, hooguit op het terras voor een ijssalon. Niks voor mij dus. EA kan beter een uitbereiding toevoegen die het spel realistischer maakt, sims komt niet voor niks van simulation, toch?
Leanne
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
di 09 mar 2010, 14:23

Re: Prerelease: Wat vind jij van Sims 3 Katy Perry Pakt Uit?

Dat Sims niet helemaal realistisch is vind ik wel leuk! Het heeft onrealistische dingen in een redelijk realistisch wereld. Zo'n uitbreiding, niks op tegen.. Maar waarom Katy Perry? Dat is wat ik gewoon een beetje maf vind, wat heeft zij nou met dat hele spel te maken?
Ik denk als EA gewoon zo'n snoeppakket zou uitbrengen zonder de naam Katy Perry er aan te hangen dat er veel minder mensen negatief over zijn. Dan blijft het tenminste nog een beetje 'neutraal'. Nou lijkt het echt een spel voor Katy Perry fans.
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Prerelease: Wat vind jij van Sims 3 Katy Perry Pakt Uit?

@Daandanoon etc.

Dat had je kunnen verwachten, mummies zijn nou eenmaal ook niet erg realistisch, en Magere Hein ook niet.

@Topic

Ik ga hem zeker erbij kopen, niet alleen om m'n collectie compleet te hebben.
Maar ik vind Katy Perry een geweldige zanger, en ik hou van onrealistische dingen, en wat Markiewong zei is inderdaad waar, het is nooit realistisch geweest. Althans, dit is toch meer realistisch dan Wereldavonturen? In het echt heb je geen levende mummies, maar in het echt kan je wel zoon dingen krijgen, net als de vleesjurk van Lady Gaga.
Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Prerelease: Wat vind jij van Sims 3 Katy Perry Pakt Uit?

Ik stond in de winkel, ik kon hem kopen, ik zag hem staan, ik pakte hem, keek naar katy perry, dacht: nu is mijn collectie weer compleet, ik zette hem terug, liep de winkel uit. VERSCHRIKKELIJK. Ik ga hem vast ook wel kopen, als ik héél veel lef heb.

Weergave- en sorteeropties