Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

27 berichten • Pagina 2 van 2

Markiewong
Snackventer Snackventer
Berichten:
53
Lid geworden op:
ma 05 mar 2012, 19:57

Re: Eerste info over De Sims 3 Katy Perry Pakt Uit (SP6)

Maar iedereen zit hier van "Maak wat anders, Maak wat anders! Kom met seizoenen!".
Ik weet zeker dat EA met seizoenen komt wacht maar af. Tis alleen dat EA soms ook wel eens iets anders mag doen. Natuurlijk mag iedereen zijn mening geven. Alleen de helft basht EA en lijkt te spreken voor "alle fans". Aan de screens te zien denk ik dat deze stuff pack eindelijk eens genoeg meubels bied voor zijn prijs. De laatste stuff packs waren namelijk vrij mager...Het zou leuk zijn als EA ooit eens een stuff pack maakt met het aantal meubels zoals in Showtime. Prijs verschil is namelijk helemaal niet zo groot.
Gebruikersavatar
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
384
Lid geworden op:
za 02 apr 2011, 10:00

Re: Eerste info over De Sims 3 Katy Perry Pakt Uit (SP6)

Er zitten misschien meer meubels in (Ik heb niet geteld, ook geen interesse in) maar deze zitten allemaal in 1 thema, waardoor je ze amper tot niet kan mixen met wat al in De Sims beschikbaar is. Door een mening te geven maak je het niet minder leuk voor andere. Je houd hier van of niet. Aangezien dit pakket zo gigantisch themagebonden is slaat EA wel een groot fandeel over. Dit is gewoon erg jammer.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie