Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Sims 3 Luxe wordt €13,99?

Van de Homepage:
Het lijkt erop dat de eerste Stuff Pack voor Sims 3: Sims 3 Luxe ongeveer €13,99 gaat kosten: dat valt nog mee of niet?

Simsexchange heeft in ieder geval op deze pagina van de Duitse Amazon een preorder pagina gevonden.
Afbeelding
Candycherry
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
36
Lid geworden op:
wo 24 mar 2010, 12:28

Re: Sims 3 Luxe wordt €13,99?

Nog best wel duur voor spulletjes.. Hoewel de sims store wel echt afzetterij is :$.. Je hebt dan al gauw een downloadinhoud in je spel voor 50 euro.. Tenminste, als ik mezelf een beetje ken(A)
Luxe was m niet voor mij. Misschien supersnelle - wel. Maar ik denk dat ik het bij de echte uitbreidingen houdt :)
Gebruikersavatar
steventb
Snackventer Snackventer
Berichten:
64
Lid geworden op:
do 28 jul 2011, 17:37

Re: Sims 3 Luxe wordt €13,99?

Hmm..., maar dat hoeft nog niet te betekenen dat hij in Nederland ook € 13,99 wordt. Ik heb bij de Media Markt in Dresden (in Duitsland) De Sims 3: Levensweg (Daar: Die Sims 3: Lebensfreunde) gekocht voor € 24,00. Nederland is gewoon het 'duurste' Sims-land van Europa.

Trouwens: Ik heb The Sims 3: Luxusní Bydlení/De Sims 3: Luxe Accessoires toch al voor € 10,17 in Tsjechië toen ik op vakantie was (en The Sims 3: Na Plný Plyn/De Sims 3: Supersnelle Accessoires voor hetzelfde geld).

Ik ga waarschijnlijk Pets in Engeland bestellen. Als je eens wist hoeveel geld je daar bespaart: je betaalt daar ongeveer € 20,- voor De Sims 3: Ambities inclusief verzendkosten... da's net zo veel als in Nederland een accessoirespakket! Ik ga dus écht niet meer in Nederland halen als ik daar voor minder geld een zelfde exemplaar koop.

Luxe is in Engeland ook maar € 10,- met verzendkosten... zoek maar eens op www.gamestation.co.uk!
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Sims 3 Luxe wordt €13,99?

Ik had 'm voor 19 euro. Die dingen worden altijd goedkoper, al blijft de sims 3 zelf wel rond de 50 euro hangen :3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties