Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

7 berichten • Pagina 1 van 1

I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2735
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 11:58

SN Review: De Sims 3 Slaap- en Badkamer Accessoires

SN Review: De Sims 3 Slaap- en Badkamer Accessoires

Een ontspannend bad nemen in de gloednieuwe badkamer? Lekker op bed een boek lezen in de net gerenoveerde slaapkamer? In De Sims 3 Slaap- en Badkamer Accessoires kan het allemaal. Tenminste, dat is wat de beschrijving ons probeert te doen geloven. Is er daadwerkelijk zoveel nieuws te bekennen in het spel, of valt het juist zwaar tegen? Je leest het allemaal in deze review!

Eerste indruk bij het opstarten:

Om te beginnen, waar ik de hoes van het spel erg koud vind ogen met haar paars en groene tinten, is het laadscherm een warm onthaal als je het spel opstart. Een donkere rode achtergrond met rozenbladeren, die wel-is-waar stil hangen. Het is erg leuk gedaan dit keer, EA begint wat laadschermen betreft hun inspiratie langzaam terug te vinden!

Afbeelding

Create-A-Sim / Create-A-Family:

Ik moest letterlijk mijn mond dicht doen, hij viel open van het aantal nieuwe outfits dat in het spel te vinden is. Ik had gerekend op heel wat minder, maar er zijn in totaal 40 nieuwe outfits! Waarvan 5 voor mannen en 35 voor vrouwen. Qua kapsels is het spel redelijk gevuld, er zitten in totaal 5 nieuwe haarstijlen in, 3 voor vrouwen en 2 voor mannen.

Ook dit keer is het team meer tijd gestoken in de kleding en kapsels voor vrouwen, wat ik persoonlijk wat jammer vind. Wat wel het leuke van de outfits in het spel is, is dat je ze kan aanpassen naar jouw smaak. Met een ander patroon erop is het meteen een totaal ander soort kledingstuk, door deze mogelijkheid heb je in feite nóg meer kleding.

Er zit niks bij voor de kinderen, maar EA heeft hier een verklaring voor gegeven, en het is ook inderdaad vrij logisch. Er zitten hier en daar zeer erotisch getinte outfits tussen, en dat kan je kinderen niet aan laten trekken.

Vrouwen:

Zoals hierboven al verteld, kleding is er genoeg voor de vrouwen! 3 nieuwe kapsels die erg uniek zijn, eerder zijn er nooit zulkgelijke verschenen in het spel, en dat is zeker een pluspunt. Twee van de kapsels zijn met een haarband/strik, de andere met klipjes, vastgezet is een soort van knot. Het team achter dit accessoires-pakket heeft zeker laten zien wat ze allemaal kunnen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Als je tussen de nieuwe slaap-kleding voor vrouwen gaat kijken, krijg je bijna een hartaanval. Tenminste, ik wel. 35 nieuwe outfits, dat is zeker niet mis, onderverdeeld in 14 volledige, 10 stuks bovenkleding en 11 stuks onderkleding. Het varieert van een BH met een onderbroek, tot een verfijnde manteljas om de sexy lingerie te verbergen. Of misschien vind jouw Sim het leuker om in het overhemd van haar man te slapen? Comfortabel en toch stijlvol, het zit er allemaal tussen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een kleine, persoonlijke opmerking: Een paar outfits in het spel vind ik, en dat kan per persoon verschillen, te erotisch getint voor bepaalde leeftijden. En aangezien het spel gespeeld wordt door kinderen van 12 jaar, of misschien zelfs jonger, had EA deze er naar mijn mening wel uit kunnen laten.

Afbeelding

Afbeelding

Mannen:

Hier werd ik wat minder enthousiast, want waar je bij de vrouwen een vloedgolf kreeg, bereikt het water hier amper de kust. Met slechts één kapsel, wat erg lijkt op kapsels uit vorige uitbreidingen en accessoirespakketten, en 5 kledingstukken bereik je hier het einde al.

Afbeelding

Het gaat om 2 volledige outfits, en 2 onderstukken . En ja dat lees je goed, geen bovenkleding! Een domper in het tot nu toe verbluffende pakket.

Afbeelding

Afbeelding

Bouw- en Koopmodus:

Twee compleet nieuwe kamers, één slaapkamer, en één badkamer. Dat is wat je krijgt qua meubels in dit pakket. Daarbij hoort nog een nieuw raam, en nieuwe pilaar en een deur. Het klinkt als weinig, en dat is het misschien ook wel. Maar als je ziet wat je krijgt, ben je zo weer tevreden!

Slaapkamer:

Wat de slaapkamer betreft, de nieuwe meubels hebben een erg luxe uitstraling, en tegelijkertijd kan je ze ook duivels maken, door de kleuren aan te passen. (EA heeft dit al laten zien met een screenshot van de slaapkamer, helemaal omgetoverd voor de vampiers uit Na Middernacht).

Afbeelding

Afbeelding

Alles wat je nodig hebt voor een luxe, goed ingerichte, en vooral stijlvolle slaapkamer is aanwezig. Een nieuw, tweepersoons, bed, een spiegel, kledingkast, nachtkastje en nog veel meer. Ook zijn er leuke nieuwe decoraties die het helemaal afmaken. Denk aan een fotolijstje voor naast het bed, of een mooie plant voor op de nieuwe openhaard.

Afbeelding

Badkamer:

Rustig ontspannen terwijl je een bad neemt omringt door rozenblaadjes en kaarslicht, wie wilt dat nou niet? Met de nieuwe Badkamer in De Sims 3 Slaap- en Badkamer Accessoires is dit mogelijk! Een nieuw bad, nieuwe douche, nieuwe toilet, nieuwe gootsteen en een enorme hoeveelheid decoraties. Het is er allemaal.

Afbeelding

Afbeelding

De stijl waarin de badkamer is ontworpen is standaard 'Sauna', tenminste, daar doet het mij erg aan denken. Erg leuk en vernieuwend ook vind ik. Ik kan er verder ook weinig over zeggen, als koper van dit pakket ben ik erg tevreden over de meubels e.d. die erin zitten.

Afbeelding

Conclusie:

Zoals jullie misschien al hebben gemerkt hierboven, ben ik erg enthousiast over dit pakket. Het beste accessoirespakket wat er tot nu toe is uitgebracht, voor mij is dat zeker! Het enige minpunt wat ik kan bedenken is dat er wat minder aandacht is besteed aan de mannen kapsels en kleding, hier had ik wat meer willen zien.

Afbeelding

De meubels zijn erg mooi afgewerkt en geven een een geweldige sfeer en bovendien is alles aanpasbaar, waardoor gelijk het hele beeld ervan veranderd, terwijl het in principe hetzelfde kledingstuk of object is. Het pakket krijgt van mij een 8,5 uit 10!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: SN Review: De Sims 3 Slaap- en Badkamer Accessoires

Goede review! :D
Alleen volgens mij staat er bovenaan dat er 2 kapsels voor mannen zijn, terwijl er later staat dat het er maar 1 is, en er zijn 4 nieuwe kapsels voor vrouwen, ook nog een bij haar zonder accessoire (;
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
britje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
130
Lid geworden op:
di 31 mei 2011, 16:12

Re: SN Review: De Sims 3 Slaap- en Badkamer Accessoires

Goeie Review :D

Toch ben ik het niet helemaal eens over dat kind-onvriendelijke gedeelte. Sims is al erg kindvriendelijk, en dat er ook eens wat aandacht word besteed aan volwassenen vind ik niet verkeerd. Daarnaast werd er al gemeld door EA dat het een stuffpack voor volwassenen zou zijn en niet voor kinderen. Alles wat het spel realistischer maakt moedig ik juist aan. Daarnaast heeft Sims een leeftijdsadvies voor 12 plus. Alle kinderen die jonger zijn zouden dus per definitie niet als doelgroep moeten worden aangemerkt, en dus ook niet zeuren als er *volwassen* content bij zit. Geef je kind dan een Barbie of Cars spel, als je als ouder dat belangrijk vind.
Afbeelding
Gebruikersavatar
lopter12
Mest analist Mest analist
Berichten:
533
Lid geworden op:
ma 27 aug 2012, 18:33

Re: SN Review: De Sims 3 Slaap- en Badkamer Accessoires

Hè een reactie op dat kindonvriendelijke ik ben 13 en schik hier niet van
Want mensen (12 jaar en ouder) kunnen wel tegen een stootje aangezien je als je 12 bent films kijkt
En daar gebeuren dingen waar ik van denk jongens geen twaalf plus in na middernacht zatten ook twee pakjes en ik schik hier niet van aangezien je de behoeftes van een man en vrouw kent als je twaalf bent en dit is niet super realistisch 3D nee kijk naar imfu waar niemand op let die mensen zijn lekker bij hun hoofd
Dit is kind vriendelijk

Ps:leuk preview :thumbsup
Afbeelding
Keep calm and say sims

Weergave- en sorteeropties