Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

39 berichten • Pagina 2 van 2

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Wat vinden we tot nu toe van Slaap - en Badkamer?

Dit is misschien wel het eerste pakket dat ik niet ga kopen. Ik vind hem best wel gaan, maar ik ben niet zo van pittige setjes, dus ja. Bovendien wil ik heel graag de uitbreiding met seizoenen. Ik kan hem als ik me bedenk als nog kopen
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Wat vinden we tot nu toe van Slaap - en Badkamer?

Als ik het goed heb begrepen , maar ik hoop van niet, is er één volle set van de badkamer en één volle set van de slaapkamer. Daar naast decoratie , kleding en dan die ramen.. De rest zullen we nog even moeten afwachten! ( ik weet het niet helemaal zeker lieverds, het kan ook zijn dat ik het verkeerd heb verstaan)
Gebruikersavatar
Astaloca
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
24
Lid geworden op:
ma 03 jan 2011, 16:42

Re: Wat vinden we tot nu toe van Slaap - en Badkamer?

AnsjJ2 schreef:Als ik het goed heb begrepen , maar ik hoop van niet, is er één volle set van de badkamer en één volle set van de slaapkamer. Daar naast decoratie , kleding en dan die ramen.. De rest zullen we nog even moeten afwachten! ( ik weet het niet helemaal zeker lieverds, het kan ook zijn dat ik het verkeerd heb verstaan)
Klopt. :)
Gebruikersavatar
Maschaa47
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
25
Lid geworden op:
wo 02 feb 2011, 17:23

Re: Wat vinden we tot nu toe van Slaap - en Badkamer?

Ik heb hem wel maar vind er ook niet zo veel aan maar voor 12,99 koop ik hem wel haha lekker goedkoop spullen zijn wel leuk inderdaad dat er maar van alles 1 van is.
Dol op de sims, zoow verslavend!

Alle delen van de sims 1
Alle delen van de sims 3
Bijna alle delen van de sims 4
Gebruikersavatar
MissJK
Snackventer Snackventer
Berichten:
66
Lid geworden op:
zo 22 jan 2012, 01:28

Re: Wat vinden we tot nu toe van Slaap - en Badkamer?

Op zich een leuke toevoeging...,beetje net zo als alle andere van die soort. :) Ben persoonlijk alleen een beetje teleurgesteld dat er niet wat meer make-up opties (als in:geen!) bij zijn gekomen,dat had ik eigenlijk wel verwacht... Maar voor de rest wel mooie items! :wub
But At Least I Got My Friends....<3

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie