Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

39 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Wat vinden we tot nu toe van Slaap - en Badkamer?

Mmm.. Ik weet nog niet zeker of ik hem haal.. De meubels zien er erg mooi uit, maar de lingerie zou ik toch niet zo snel gebruiken (mijn sims slapen toch niet, aangezien ik meestal behoefte cheats gebruik) en de kapsels zijn.. naja, die ik heb gezien zijn nogal.. overdreven.. Ach, ik kijk wel!
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Wat vinden we tot nu toe van Slaap - en Badkamer?

De spulletjes zien er erg leuk uit. Het is misschien wat weinig, maar een accessoires pakket heeft altijd rond de 60 spulletjes, dus deze wijkt er niet veel van af. Ik ga het kopen om mijn verzamling compleet te hebben, maar ook al zou ik dit niet willen ik denk dat ik het wel had gekocht gezien de spulletjes. Wat een rare zin xD
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Wat vinden we tot nu toe van Slaap - en Badkamer?

Neeiin, dit forumlid gaat hem niet halen.
De slaapkleding vind ik lelijk, de badkamer vind ik niet de moeite waard, de kapsels zijn waardeloos.
Het enige mooie vond ik dat plaatje met die kaarsen enzo erop, maar jah, je gaat niet voor hooguit tien spullen het kopen..
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Bryan
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
za 28 nov 2009, 10:09

Re: Wat vinden we tot nu toe van Slaap - en Badkamer?

Ik vind dit soort accessoires pakketten helemaal niet nodig. Genoeg downloads voor dit soort dingen, slaapkamer en badkamer. Vooral met badkamer spullen wordt je dood gegooid.

Leuk voor de verzamelaars, maar veel leuke accessoires pakketten zijn er helaas niet. Ook deze zal ik overslaan, gewoon de moeite niet waard.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wat vinden we tot nu toe van Slaap - en Badkamer?

De kleding vind ik te overdreven, de meubels zijn w wat leuker maar ik had meer deco stuff leuke geworden. Ik vind niet dat ze er 20 euro voor kunnen vragen, vind be veelste veel sorry..
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Bryan
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
za 28 nov 2009, 10:09

Re: Wat vinden we tot nu toe van Slaap - en Badkamer?

pipapanda13 schreef:De kleding is ietwat te pittig voor mij xD
Mijn simmies slapen liever in een ouwe trui en een trainingsbroek :3
En de meubels zijn het ook niet echt, en over de kapsels moet je niet beginnen
alleen dat raam is awesome :3
Het badkamer raam bestaat al. Of in ieder geval, eentje die er heel erg op lijkt. Die heb ik in ieder geval ooit eens ergens gedownload, want ik heb die in mijn spel zitten.
Gebruikersavatar
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
384
Lid geworden op:
za 02 apr 2011, 10:00

Re: Wat vinden we tot nu toe van Slaap - en Badkamer?

Na mijn idee kreeg je in de accessoire pakketten bij de sims 2 ook veel meer. Hier kan ik me goed in vergissen hoor. Ik heb pas 1 accessoire pakket die ik de moeite vind en dat is met de tuinspullen. Luxe vind ik de spullen lelijk, snelle wagens interesseert me niet..en zo is bij alles wel wat.

Voor soms nog geen 10 euro meer krijg je uitbreidingpakket met veel meer nieuwe spullen/opties en noem maar op! De accessoire pakketten vind ik om je dood voor te schamen.
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Wat vinden we tot nu toe van Slaap - en Badkamer?

Ik ga hem niet kopen, misschien krijg ik hem, maar sorry hoor, ligt het nou aan mij, of faalt EA nu heel erg in sims pakketen maken? Als ik toe moet geven vind ik de uitbreidingspakketen ook niet zo goed, de sims 2 was echt veel beter. Dus, nee, ik ga niet slaap en badkamer kopen. :)
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Smiley
Snackventer Snackventer
Berichten:
81
Lid geworden op:
ma 24 okt 2011, 20:38

Re: Wat vinden we tot nu toe van Slaap - en Badkamer?

Ik weet niet of ik hem ga kopen. Als mijn computer het nog doet als hij uitkomt waarschijnlijk wel, maar mijn laptop ligt op dit moment op sterven. Van wat ik ervan zie lijkt dit minder dan in de sims 2 keuken en badkamer accesoires. We zullen zien.
Sims 3-spelers zijn wijs:-).

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie