Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

7 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
xliesix
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
142
Lid geworden op:
di 18 jan 2011, 14:42

Hoe krijg ik ijn bugs weg?

sinds ik buurtleven heb heb ik heeeel veel supervervelende bugs.
mijn spel is gewoon niet meer speelbaar.
hoe kan ik die bugs weg krijgen? moet ik heel buurtleven van mijn computer af halen?
en wat gebeurt er dan met de kavels, meubels en kleren van buurtleven die ik in mijn stad en sims heb geplaatst? als dit niet lukt speel ik miss wel geen sims meer :cry
Gebruikersavatar
xliesix
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
142
Lid geworden op:
di 18 jan 2011, 14:42

Re: Hoe krijg ik ijn bugs weg?

nou 1tje is dat de sims als ze op de 1e verdieping zijn, je ze op de begane grond in de lucht ziet lopen.
(dit blijft ook gwn, al speel ik dagen)
en de andere is dat de sim bijv aan t eten is en je drukt op douchen, loopt ie naar de douche, en ondertussen zit ie weer op de stoel te eten, dan gaat ie weer verder met lopen, dan zit ie ineens weer op die stoel te eten,
en zo gaat dat dan heletijd door. mijn sims kinderen komen hierdoor e laat opschool , de behoeftes gaan zwaar om laag, en je word rgwn gek van!
het duurt mischien een uur (in het echt) voodat ze dan klaar zijn met douchen!
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Hoe krijg ik ijn bugs weg?

Tegen die eerste bug kun je resetsim wel gebruiken.. Tegen die andere.. Ik denk dat je daar niet zo heel veel tegen kan doen (najaa, maybe helpt resetsim..) Dus als het blijft lijkt het me het makkelijkste om buurtleven opnieuw te installeren..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties