Bedankt dat u contact heeft opgenomen met de Electronic Arts Klantenservice in verband met De Sims 3: Buurtleven.
Dit probleem is te verhelpen door bestandsextensies te wijzigen in de folder \Program Files\Origin Games\De Sims Buurtleven Accessoires Accessoires\.
Om de bestandsextensies weer te geven kunt u de instructies op de volgende pagina van Microsoft volgen:
http://windows.microsoft.com/nl-NL/...a ... extensions
Zodra u de bestandsextensie kunt zien is het mogelijk deze aan te passen middels de volgende stappen:
- Selecteer het icoon Sims3Launcher.EX_ met de rechter muisknop.
- Kies 'Naam wijzigen'.
- Wijzig vervolgens de '.EX_' extensie in '.exe'.
- Het icoon zal nu wijzigen naar het icoon van De Sims 3.
- Selecteer vervolgens het icoon TS3SP04.EX_ met de rechter muisknop.
- Kies 'Naam wijzigen'.
- Wijzig de 'EX_' extensie in '.exe'.
- Het icoon zal nu wijzigen naar het icoon van De Sims 3.
- Kopieer alle bestanden in de folder \Program Files\Origin Games\De Sims Buurtleven Accessoires Accessoires.
- Open de folder \Program Files\Electronic Arts\The Sims 3 Town Life Stuff.
- Plak de gekopieerde bestanden in deze map.
- Selecteer Ja wanneer u gevraagd wordt de bestanden te vervangen.
- Start vervolgens het spel via de snelkoppeling Sims3Launcher.exe.
Onze excuses voor het ongemak.
Als u verder nog vragen heeft vernemen wij deze graag van u.
Met vriendelijke groet,
Jan Willem
EA Klantenservice
Ik heb deze stappen gehanteerd en nu werkt De Sims 3 Buurtleven uitstekend! Mocht dit niet het geval zijn bij jullie, dan wil ik jullie graag verder helpen in het probleem.
Oplossing Sims 3 Buurtleven | Antwoord EA Klantenservice
1 bericht • Pagina 1 van 1