Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

12 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Simandcool
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
45
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 17:08

Serienummer Buurtleven niet toe te voegen aan Origin?

Iemand anders ook dit probleem?

Ik probeer mijn serienummer toe te voegen aan mijn account op EA's Origin. Ik koop mijn Sims pakketten altijd in de winkel en voeg het serie nummer toe aan Origin zodat ik deze altijd legaal kan downloaden als ik ze misschien kwijt raak of de cd's beschadigen. Nu was ik al niet zo tevreden over Buurtleven Accessoires, maar nu heb ik ineens ook geen recht meer op een digitale kopie van mijn spel (wat o.a. de bedoeling is van Origin)

Helaas, deze code kan hier niet worden verzilverd. Verzilver de code op de volgende site: https://www.thesims3.com/myAccount.html (deze link voegt de game aan je EA account toe maar niet bij Origin)

Nu weet ik niet of dit een bug is maar het komt er bij mij op neer alsof EA letterlijk bedoeld: ZOEK HET MAAR UIT! :hamer
Gebruikersavatar
Simandcool
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
45
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 17:08

Re: Serienummer Buurtleven niet toe te voegen aan Origin?

hiki schreef:Enkele dagen geleden had ik ergens gelezen dat dit een bekend probleem is en dat er aan een oplossing gewerkt wordt.

Ik heb echter geen idee meer waar. Heb je wel de laatste versie van de Origin tool / EA Download manager?
Hm ja, je moet Origin eerst updaten voordat je hem kan gebruiken volgens mij. Ik heb zowieso de laatste versie.
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: Serienummer Buurtleven niet toe te voegen aan Origin?

Hier nog 1tje met dit *PIEPP!!* probleem.. had al problemen met het instaleren met de cd ()iets van 5 x geprobeerd) elke keer een foutmelding.. nu wil ik het op deze manier doen maar nu kn ik dus ook niks meer verzilveren.. ik vindt dit heel irritand ik wil gewoon spelen.. krijg de neiging om de spellen te verbranden ofzo.. irritante spellen... altijd problemen mee..:S

*Status: Verdrietig:(
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!

Weergave- en sorteeropties