Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

15 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
xliesix
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
142
Lid geworden op:
di 18 jan 2011, 14:42

buurtleven of ambities?

ik wil zo graag een wasmachine, en die nieuwe school van buurtleven is egt helemaal geweldig!
maar ze zeggen dat ie heel erg tegeenvalt?? kan ik dan beter ambities kopen?? en is ambities duurder? helpp..?? wat al ik doen? :S
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: buurtleven of ambities?

Ambities voegt wel meer toe, omdat het een uitbreiding is ;)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: buurtleven of ambities?

Ambities is duurder, omdat er vanalles inzit (nieuwe buurt, nieuwe banen etc.) in Buurtleven zitten alleen maar kavels, objecten en kleding ;) En of er in Buurtleven veel bugs zitten heb ik zelf nog niet kunnen ervaren, omdat ik het zelf nog niet gespeeld heb. En over die bugs; Het verschilt per iedereen. Sommigen hebben er helemaal geen last van, terwijl er bij anderen heel veel in zitten.
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
peertje
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
zo 24 jul 2011, 13:21

Re: buurtleven of ambities?

ik zou zeker ambities kopen, ik heb zelf geen last van bugs maar komt denk omdat ik een gamepc heb aangeschaft voor de sims die de spellen goed aan kan. ik zou alleen accessoires kopen als je het kan betalen en als je de sims collectie echt compleet wil hebben. in ambities zitten ook allerlei nieuwe meubels waar je weer eventjes mee vooruit kan en ook veel nieuwe kavels!

Ambities kost 34,99
buurtleven kost 19,99
(Bron: bol.com)

x
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: buurtleven of ambities?

Ik zelf zou ambities kiezen, ondanks dat je er snel zat van bent. Buurtleven heeft mooie spullen, en wat kleding, maar dat is het enige.. Met ambities heb je een nieuwe stad, nieuwe banen en nieuwe outfits. :)
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: buurtleven of ambities?

Ik zou zelf ook voor ambities gaan, er zit veel meer bij, dat komt doordat het idd een uitbreiding is, & buurtleven een accessoires pakket. En in elk simsspel zitten bugs.
Maar als ik jou was zou ik voor Ambities gaan ;)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
SIMSxADDICT
Snackventer Snackventer
Berichten:
52
Lid geworden op:
za 25 jun 2011, 23:34

Re: buurtleven of ambities?

Ik zou zelf voor Ambities gaan. Ik heb die buurtleven niet, maar dat is een accessoires pakket. En daar zitten dus ook minder spullen bij. Bij Ambities heb je meer banen, een nieuwe wereld, ec. :)

EDIT:
Als jij echt perse een wasmachine wilt, zou ik voor buurtleven gaan.
Wil jij meer carrièremogelijkheden en een nieuwe wereld? Dan zou ik voor ambities gaan.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: buurtleven of ambities?

Als je echt persé alleen een wasmachine wilt, kan je er volgens mij ook gewoon 1 uit de store kopen ;x
Of je hebt toch 1 van de 2 nodig.
Maar als jij echt alleen een wasmachine wilt, zou ik voor Buurtleven gaan, wil je er (zoals hierboven) een nieuwe werled bij én nieuwe carrièremogelijkheden, dan moet je Ambities kopen ;)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties