Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

37 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Het grote 'Ja ik heb De Sims 3 Buurtleven' topic!

Afbeelding

Over 2 dagen ligt De Sims 3 Buurtleven Accessoires in de winkels, maar er zijn soms geluksvogels die het spel eerder kunnen kopen! Ben jij dat geweest? En waar heb je het kunnen kopen voor de release datum? Dan kunnen andere lezers misschien proberen het ook te kopen.

Liever geen reactie's plaatsen zoals 'Ik heb het nog niet' en 'Ik kreeg het niet mee'. Alleen graag melden als je De Sims 3 Buurtleven Accessoires LEGAAL heb gekocht!

Deze 'Ik heb het nog niet' en 'Ik kreeg het niet mee' berichten worden zonder commentaar dan ook verwijderd door de moderators, dit geldt ook voor vragen e.d.


;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Duressa
Mest analist Mest analist
Berichten:
558
Lid geworden op:
ma 19 okt 2009, 13:45

Re: Het grote 'Ja ik heb De Sims 3 Buurtleven' topic!

Geachte heer/mevrouw xxxxxx,

Onlangs heeft u onder bestelnummer 000000000 de game ‘De Sims 3: Buurtleven Accessoires’ bij bol.com gereserveerd.

Tot onze spijt is de game niet tijdig aan ons geleverd. Hierdoor is bol.com niet in staat de game vandaag bij u te bezorgen. Wij begrijpen dat dit teleurstellend voor u is en bieden u onze oprechte excuses aan voor het ongemak.

Bol.com doet zijn uiterste best de game uiterlijk zaterdag 30 juli 2011 bij u te bezorgen. Om u te compenseren voor het ervaren ongemak bieden wij u een bol.com cadeaubon aan ter waarde van euro 5,00. U ontvangt de cadeaubon per e-mail zodra de bestelling is verzonden.

Wij hopen dat u hiermee voldoende informatie heeft. Nogmaals onze excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,

Bol.com Klantenservice


Ontvang net bovenstaande mail :angry
Ben ik de enige :( , ik had me er voor vandaag zo op verheugd :sneaky :thumbdn

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie