Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

18 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Gaan jullie Sims 3 Buurtleven kopen?

Haha, ik krijg hem opgestuurd omdat ik een wedstrijd gewonnen had, maar zelfs als dat niet het geval was zou ik hem wel kopen, sowieso om de collectie compleet te hebben ;3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Gaan jullie Sims 3 Buurtleven kopen?

Het is dat ik de collectie helemaal wil hebben, anders zou ik 'm niet kopen. Er zit namelijk niet echt wat bijzonders in ;x
Eerder gewoon iets omdat ze niks anders wisten. En ik vind 'm erg veel op Buitenleven lijken ;x
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
xisagirl
Snackventer Snackventer
Berichten:
59
Lid geworden op:
do 07 jul 2011, 15:59

Re: Gaan jullie Sims 3 Buurtleven kopen?

Simmielove schreef:Het is dat ik de collectie helemaal wil hebben, anders zou ik 'm niet kopen. Er zit namelijk niet echt wat bijzonders in ;x
Eerder gewoon iets omdat ze niks anders wisten. En ik vind 'm erg veel op Buitenleven lijken ;x
Ja, het is een soort van buitenleven/ levensweg mix
Sad? Cuddle a penguin ;3.
Gebruikersavatar
xliesix
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
142
Lid geworden op:
di 18 jan 2011, 14:42

Re: Gaan jullie Sims 3 Buurtleven kopen?

Jup ik ga m kopen! gwn omdat er leuke spullen bij zitten(vooral de was stuff!!!) en ik de nieuwe kavels erg mooi vind! het ligt ook wel per persoon ik kan t ook wel begrijpen dat mensen m niet veel aan vinden. maar ik doe t voornamelijk voor de wasmachine droger en wasmand ;P
Gebruikersavatar
Ireen1990
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
ma 25 jul 2011, 13:01

Re: Gaan jullie Sims 3 Buurtleven kopen?

Ik ga em ook kopen =D Ik vind de nieuwe kleding echt geweldig. En de nieuwe kavels vind ik ook erg leuk! En ik ben ook wel blij dat er eindelijk een nieuwe wasmachine en droger zijn!!! het zorgt weer voor wat meer afwisseling =D
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties