Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

Kyta

Review: De Sims 3 Buitenleven Accessoires

Afbeelding

Op 3 Februari 2011 is Sims 3 Buitenleven accessoirepakket uitgekomen.

Ook in de Sims 3 hebben je sims een mooie (of niet) achter - voortuin, met dit accessoirepakket komt ook de opties "feest geven" goed tot zijn recht.

Afbeelding

Het accessoirepakket bestaat uit 40 nieuwe Items en nieuwe zomer kleding.

Het mooie van dit accessoirepakket vind ik wel de complete romantische tuinset. Deze set is echt compleet met alles erop en eraan, een complete tuin-keuken met koelkast en BBQ, incl. een BBQ tools setje. De sfeer die je tuin krijgt is erg romantisch en gezellig. De supergrote tuin-TV, die je overigens ook in je binnenshuis kan zetten, is ook geweldig.

Heel blij was ik wel met de 4 nieuwe bubbelbaden. Die zijn altijd erg leuk en het geeft je nu meer keuze, de buren zullen nu minder snel hetzelfde bubbelbad hebben.

Afbeelding

Afbeelding

De tuinset zelf is ook erg mooi, alles van ijzer, tuintafel, tuinstoelen, decoratie zoals planten aan de muur de kaarsen in de mooie ijzeren lantaarns en niet te vergeten de parasol. ook is er een verrekijker en een vuurkorf van deze set te vinden. Al met al helemaal compleet als tuinset.

Afbeelding

Naast de complete romantische tuinset is er ook een moderne tuinsetje, die bestaat uit een ligstoel en een fauteuil. Die zijn ook een leuke aanvulling op de tuin.

Afbeelding

Ook in bouw modes zijn er een aantal items bij gekomen, een hek met poort, aanvulling op de ijzeren set. en 2 open haarden, 1 voor de romantische set en een grote moderne.

Afbeelding

De kleding kast van de Sims is goed aangevuld met diverse zomer kleding, zelfs voor een feestje zijn er leuke kleren bij en zal je Sim altijd sprankelen van zelfvertrouwen.

Afbeelding

Mijn conclusie: Zeker een accessoirepakket die je niet mag missen. Ik vind het leuk dat ze een complete set hebben in dit pakket, het maakt je tuin af! mijn cijfer: een dikke 8.
Afbeelding
Conclusie van het SN-team:
hiki schreef:Ik ben er erg tevreden mee en geeft het een 7+ Er zitten leuke spullen bij waarmee je lekker meer buiten kan leven en de kleding is ook goed.

Het is wel een beetje bij elkaar geraapt en past niet echt bij elkaar. Geen duidelijke sets dus zoals in De Sims 3 Luxe Accessoires maar zeker het geld waard.
AnsjJ2 schreef:Ik vind buiten leven wel een leuk pakket, vooral nu de kinderen in de tuinen meer spelen, hou je eerder een BBQ met je vrienden en met de nieuwe spullen daar uit , klopt het pakket wel:)
Nina schreef:De meeste meubels uit de Sims 3 Buitenleven vind ik erg leuk, het is niet veel voor de prijs, maar wel een aanrader als je graag een mooie tuin maakt!
I_mJimmy schreef:Buitenleven is naar mijn mening het tot nu toe meest-geslaagde pakket voor De Sims 3. De meubels zijn deze keer in een stijl die we nog gezien hadden in de game en de toevoegingen zorgen ervoor dat je een leuke tuin kunt maken. Wat je ook merkt is dat de kleding en haar-stijlen steeds beter worden!
Snateraar schreef:Buitenleven verdient zijn naam als uitbreidingspakket; het voegt echt een hoop leuke nieuwe dingen toe!
Afbeelding
Conclusie van enkele van onze leden:
simmertje1981 schreef:Ik vind het een leuk pakket. De spulletjes zijn heel leuk. Wel jammer dat eraleen kleding bij zit voor jongvolwassenen en volwassenen.
simsfan1988 schreef:ik vind het wel een leuke accessoires pakket, er zitten wel leuke outfits en kapsels in :P XD
Zinooo schreef:Meestal deed ik niet zo veel met mijn tuin, omdat er, vind ik, niet zo veel opties waren. Nu kan je buitenkeukens enzo maken. Ik denk dat ik met deze Stuff Pack veel meer aan mijn tuinen ga doen!
Astaloca schreef:Hmm vind hem eigenlijk flink tegenvallen! Weinig spullen.. Nee, dat was eigenlijk niet de 20 euro waard. maar.. er zitten wel interessante en geinige buitenspullen bij, vooral omdat er zo weinig voor buiten was. :)

Weergave- en sorteeropties