Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Miss_Darkie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
316
Lid geworden op:
vr 20 nov 2009, 09:51

Naam auto?

Hoe kan je een auto een naam geven?
Als ik op mijn wagen klik zie ik hier geen optie voor.
Heb al geprobeerd om verschillende ritjes ermee te maken, maar hij komt ook niet in mijn vriendenlijst te staan.

Lukt het bij iemand?

PS: Heb de laatste nieuwe update ook gedaan, dus normaal zou het moeten lukken :)
Origin accountnaam: 'Sarientje'
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Naam auto?

Als je Sim die nieuwe karakter eigenschap heeft kan dat meteen.

Anders moet die eerst een relatie opbouwen met die auto, misschien is je Sim nog niet ver geneog?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Miss_Darkie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
316
Lid geworden op:
vr 20 nov 2009, 09:51

Re: Naam auto?

De auto staat niet in mijn vriendenlijst, ook al heb ik er al verschillende ritten mee gemaakt.
Mijn sim is stylist en verplaatst zich constant van het ene naar het andere gezin, dus het is niet dat de wagen niet gebruikt word...

In een nieuw gezien heb ik het nog niet gepobeert, ben momenteel bezig met mijn eigen 10G :)
Origin accountnaam: 'Sarientje'
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Naam auto?

Ik kan je ook niet verder helpen hoor: heb het wel geïnstalleerd maar nog niet gespelld. Ik wil dit weekend een Sim marathon houden maar of dat gaat lukken? :glare
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Naam auto?

I'm experiencing this as well. No relationship with the vehicle at all. I even took the vehicle enthusiast trait on the latest sim I created to test this new stuff out. Been driving my silly car all over Twinbrook for 2 sim days on and off and nothing. Doesn't appear in the relationship panel at all. I could name it that's about it.

The cars and goodies are cool though.

Wonder if this is a possible glitch?

EDIT: Funny... shortly after I posted this reply, the car ended up in my relationship panel after I drove it to work for the first time. I'd been just driving around to various community lots at random times for 2 sim days and nothing happened. Driving to work did it for me.

-Dog
==========
I think it's not how long you drive but how often. And it's something like 8 or so times for Vehicle Enthusiasts and 30 or more for regular sims (I saw this yesterday in the code, but can't remember the exact values).
Van het Amerikaanse forum: naar je werk gaan met de auto kan helpen en het is niet hoe lang je rijd maar hoe vaak. 8 keer met de karaktereigenschap en 30 keer voor gewone Sims.

Nogmaals: niet zelf getest maar misschien kunnen anderen je wel helpen.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties